1.017 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Opfølgning på "En sørgelig historie" Opfølgning på "En sørgelig historie"

oprindelig historie: http://kattegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=13181

Ja, nu skete det så. Vi fik et opkald om, at det eneste der var at gøre, var at få vores allesammens Quark aflivet. Ellers skulle han have en dyr operation, og selv efter den ville der ikke være nogen garanti for at det ikke ville komme igen.

Vi skyndte os ud i bilen og kørte hurtigt ind til dyrehospitalet, hvor vi fik 15 minutter til at sige farvel. 15 minutter, der iøvrigt gik alt for hurtigt smiley 10 minutter efter var der slut, og han havde fået ro.

Vi kørte hjem til vivi's forældre og gav ham en værdig begravelse i deres have. Han blev begravet is en blå trøje som han altid har elsket at ligge på, og så fik han sin fine blå sele og sine mus med sig i graven. Mor kirsten havde købt roser som vi alle 4 smed 1 af hver ned til ham, og de sidste blev lagt ovenpå jorden.

Farvel kære Quark, du vil altid være i vores hjerte. Elsker dig overalt på jorden.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle en seng 300 kr.
  • Samle grill 600 kr.
  • Løsning af unbrakoskrue 250 kr.
  • Hej har en alkohol græsslåmaskine der ikke vil starte ordene 695 kr.
  • Opsætning af lampe + forbindelse til kontakt 1.203 kr.
  • Rengøring, 79 m2 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Opfølgning på "En sørgelig historie"
  • #1   3. jul 2006 Tak smiley

• #2   3. jul 2006 Kan godt forstå beslutningen.. Men det er godt at han ikke lider mere...

Det ville også være synd hvis han skulle gennemgå en stor operation uden at være sikker på at han blev god igen...

Jeg føler med jer, men det var klart det bedste for ham under omstændighederne...

Husk på alle de gode minder I har med ham, og skub de sidste svære dage lidt i baggrunden.. smiley

• #3   3. jul 2006 Vi ved selvfølgelig godt at det var det bedste for ham, men vi er stadig forfærdeligt kede af det. Men livet går vel bare videre, desværre uden Quark's fjollerier. der kommer helt sikkert til at mangle noget i vores lejlighed nu.

Vi kan da stadig grine lidt, når vi tænker på dengang han hoppede i aquariet, og på alle de andre sjove ting han har lavet smiley

• #4   3. jul 2006 Stakkels Quark.. blæresten/nyreproblemer bliver alt for ofte ældre kattes banemand synes jeg..

Jeg føler med jer..

• #5   3. jul 2006 men han var jo slet ikke en ældre kat, knap 3 år...men det er jo nok rigtigt hvad de siger, at race katte er letter modtagelig overfor sygdomme smiley

• #6   3. jul 2006 Mange tak allesammen, trøster da lidt

• #7   3. jul 2006 Vi siger begge mange tak for det, var sødt gjort.

Mange tak

• #8   3. jul 2006 NEJ ALTSÅ !! Giffe min kat blev aflivet og hun var ikke engang et år !! smiley

• #9   4. jul 2006 Hvor må det være frygteligt for jer...

Føler virkelig med jer...

Håber I med tiden kommer jer over tabet af den skønne mis....

R.I.P. Quark

• #10   4. jul 2006 Så nu sidder jeg og tuder..... Sikke en hård tid i har været igennem.....Det er aldig sjov at miste en man elsker.....men hold da op en flot begravelse i gav ham..... det er en elsket mis værdig..... Sov Sødt Quark....

Naja

Kommentér på:
Opfølgning på "En sørgelig historie"

Annonce