Opfølgning. {{forumTopicSubject}}
I morges kl.9, strøg den ene af mine omplaceringskatte ud af døren, da jeg lukkede Fighter ind, Det samme gjorde han også i går, hvor jeg brugte 1 time på at lokke og kalde ham hjem igen.....
Meen i dag var han bare over hegnet og væk med det samme........Jeg er virkelig bange for at han ikke kan finde hjem igen.....I går efter han havde været ude råbte han op om at han ville ud igen....Så jeg tror faktisk ikke en meter mere på det hans gamle familie fortæller om at han altid har været inde kat......
Hans bror der imoder stadigvæk ikke intra. i at komme ud....Og skal bestemt heller ikke før det bliver forår, og døren kan stå åben.
Stakkels kat..... Nu går han en krank skæbne i møde, med sult og kulde....Han har jo heller ikke sat pels til at være ude....
jul 2010
Følger: 67 Følgere: 64 Katte: 7 Emner: 31 Svar: 1.206
okt 2007
Følger: 7 Følgere: 60 Katte: 1 Emner: 144 Svar: 4.146
Det kan måske hjælpe ham på rette spor..
sep 2006
Følger: 4 Følgere: 4 Katte: 4 Emner: 84 Svar: 584
Jeg gik hele vores lille blinde vej igennem og kaldte på min helt specielle måde, som kan høres af både hunde og katte meget langt....
Så opgav jeg....
15.15 skulle jeg så lige en sidste gang prøve fra terr. døren....
Og pludselig kan jeg hører ham svare.....Bliver ved med at kalde så ghan kan følge lyden,,,,og vupti kommer han tilsyne....Jeg ved ikke hvem af os der var mest glad..ham eller mig..
Ind i huset og frem med det bedste foder han ved kyllingebryst.....
Kors hvor er jeg da glad....Det var ikke til at holde ud at tænke på at han skulle gå til der ude....
okt 2007
Følger: 7 Følgere: 60 Katte: 1 Emner: 144 Svar: 4.146
jul 2010
Følger: 67 Følgere: 64 Katte: 7 Emner: 31 Svar: 1.206
sep 2006
Følger: 4 Følgere: 4 Katte: 4 Emner: 84 Svar: 584
Men som skrevet hans bror er overhovedet ikke intr. i at smutte ud af nogen dør....
Det er jo også meningen at han og hans bror skal være ude så vel som inde, meen jeg ville lige have vejret skulle blive bedre, så døren kunne stå på klem.
Opfølgning.