{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.079 visninger | Oprettet:

9 uger gammel killing på AKTION.... {{forumTopicSubject}}

Hejsa

Sig mig lige en gang, er det LOVLIGT, at sælge dyr via aktioner f.eks. til 1 krone?

Hvad får folk til, at sætte kæledyr på aktion, man kan jo ikke vide om ens killing ender som foder til en bidsk kamphund - det er jo sket før?

Og er det overhovedet LOVLIGT, at fjerne en kun 9 uger gammel killing fra sin mor?

Kan man gøre noget for, at forhindre ovenstående og i så fald hvad?

Det var nogle af de spørgsmål der meldte sig hos mig, da jeg så en aktion på MSN autioner: En killing kun på 9 uger kan afhentes den 01.07.06

http://my.qxl.dk/default/defaultlistelse.asp?catg=23635

Håber der er nogen, der kan give mig svar på ovenstående.

Med venlig hilsen
Katly

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  9 uger gammel killing på AKTION....
  • #1   26. jun 2006 Registrerede opdrættere under Felis Danica må ikke sælge katte på auktion, men for alle andre er der desværre ingen regler smiley

Jeg er enig i at det er en uheldig måde at sælge katte på. Faktisk har man indgået en bindende aftale så snart en auktionsvinder er fundet og så er man iflg. aftaleloven forpligtet til at sælge katten smiley

• #2   27. jun 2006 Jeg kan simpelthen blive så vred på sådan nogle mennesker der bare vil sælge deres kat til den der vil give mest..... jeg har hørt om en fyr der fodre sine slanger med levende katte killinger.... så jeg synes at sådan nogle sider son QXL burde tage sig sammen og ikke sælge dyr via auktioner.... Hvordan kan man sælge sit dyr som en ting... jeg fatter det ikke....

Og lige en bemærkning... Katte må ikke tages fra mor mis før de er tolv uger og hvalpe er det 8 uger....

Naja

Kommentér på:
9 uger gammel killing på AKTION....

Annonce