{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
623 visninger | Oprettet:

12 uger - annonce {{forumTopicSubject}}

Ej hvor er det super træls, ikke bare at folk sætter deres killinger til salg som for unge, men også at folk ikke respekterer at man har skrevet at killingerne tidligst må komme hjemmefra som 12 uger gamle. Nu har jeg fået indtil flere henvendelser hvor de beder om at få killingen som 8 - 9 uger gammel, fordi det passer med deres ferie? og når jeg så svarer at det kan ikke lade sig gøre og forklarer at de kan risikere at få en adfærdsvanskelig kat ud af det, og at det desuden er synd for killingen, så er de ikke interesseret alligevel...!
- havde godt nok ik regnet med at når det ligefrem står i annoncen, og er oplyst påå hjemmesiden, så vil folk alligevel tage dem for tidligt!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  12 uger - annonce
  • #1   18. jun 2007 Tror desværre der er mange der ikke forstår vigtigheden af at killingen ikke kommer hjemme fra for tidligt. Men bare gerne vil have en kat så tidligt som muligt for de er jo så søde når de er små. Det værste er så når folk der sælger dem gir efter, for at komme af med kattene.

• #2   18. jun 2007 Jeg giver mig ihvertfald ikke... der er jo tonsvis af information om hvordan en kat kan ende med at være som følge af at være taget fra tidligt fra.. og det skal mine små tumlinger bare under ingen omstændigheder udsættes for! og så pga ferie! så må man da holde ferie på et andet tidspunkt hvis det er... Hellere ikke kunne være hos katten hele dagen, som jo også giver den lidt fred og ro, end at få en ulykkelig og adfærdsvanskelig kat... jeg bliver simpelthen helt gal når jeg får sådan nogle henvendelser, og det viser jo også at folk ikke har givet sig tid til at vide noget om katte...

• #3   18. jun 2007 - jeg kan bare ikke forstå at når det ligefrem står i annoncen, at folk så alligevel spørger om det...!

• #4   18. jun 2007 Ja det er super træls, når folk ikke vil respektere det der står i annoncerne..

Jeg er sikkert lidt langsom, men hvor har du den annonce?? Jeg kan se at det ikke er her på KG ??
    Ikke for at blande mig *GGG* Det var bare en undren :... smiley

• #5   18. jun 2007 jeg har prøvet det samme med en som vil ha min hun killing og skrev hun ville ha hende den 12 juli for det passede bedst med deres ferie men der står altså i min annonce at de først er flytte klar den 7 august.

• #6   18. jun 2007 Øv hvor er det træls. Det oplevede jeg heldigvis ikke med mine.
    Oplevede faktisk at de hellere lige ville vente en uge til de var 13 uger, så den kunne blive vaccineret inden den kom hjemmefra.

• #7   18. jun 2007 Eva - min dyrlæge vil vaccinere mine allerede som 8 uger?

• #8   18. jun 2007 Michelle - Hurra for det, det vil min dyrlæge sikkert også? :o) Men mine blev altså vaccineret da de var 12 uger, og så skulle jeg lige være sikker på den var frisk inden den kom hjemme fra.

• #9   18. jun 2007 jeg har hørt om flere dyrelæger der siger til folk når de spørg ,,,at killinger skal være mellem 8 - 10 uger så kan de tages fra ,,,,,,, sagde engang nej til en huskatte killing engang som jeg virkelig gerne ville ha da den var efter min gamle afdødes huskats datter fordi de ville ha den når den var 10 uger fordi de skulle på ferie og dyrelægen havde sagt til dem at den så var gammel nok ..... nej tak hvor er det trist smiley

• #10   18. jun 2007 Kender det udemærket godt. Har jo små grimme skovsere til salg, og gang på gang bliver jeg spurgt om de ikke nok kan blive solgt uden at være neutraliseret, selvom det tydeligt står i annoncen. Det kan godt irritere mig at folk ikke vil respektere, hvad man skriver i sine annoncer.

Kommentér på:
12 uger - annonce

Annonce