{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.280 visninger | Oprettet:

ammemis søges til 3 uger gammel killing {{forumTopicSubject}}

Jeg kan godt se det ikke dur ang Garfield han får ikke mælk af sin mor længere, da hun ikke har noget længere. Jeg har tidligere haft indlæg lagt ind pga Trunte havde en dum fødsel og hun gik i løbe tid osv. hun har haft mælk til Garfield de første 14 dage, men har ikke længere noget, de er faldet helt ind til normal størrelse. Jeg har ikke brug for, at høre hvad jeg skulle have gjort og jeg har blandet mig for meget osv. Jeg har indset det ikke går med opflaskning af en 3 uger gammel killing,og jeg kan ikke opdrage ham, som en kattemor kan. så hvis nogen kan hjælpe mig med, at finde en ammemor til ham, ville det være klart det bedste. Jeg håber jeg kan få ham tilbage når han er 12 uger, bliver der noget med ham i de 9 uger hvor det kræver dyrlæge tjekeller andet betaler jeg selvfølgelig. jeg bor på fyn ved brenderup.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ammemis søges til 3 uger gammel killing
  • #1   14. jul 2013 Årrhh hvor trist Christina, jeg har fulgt alle dine tråde med lille Garfield, og syntes det er flot at du nu må indse at det bare ikke dur og en amme er nødvendig, mange ville have stået fast og sagt at de selv ville, jeg syntes det er flot du beder om hjælp..

Trist at mismor bare ikke vil killingen, du har gjort hvad du kunne for at hjælpe det hele på vej, jeg håber at du finder en amme, måske LiseL kan hjælpe, ved ikke om din killing er for lille til hendes nuværende plejekillinger.. Måske hun selv lige kommer på banen, ved hun bor på Fyn..

• #2   14. jul 2013 Ja er også enormt ked af det smiley har de sidste dage brugt dagene på at lægge ham til ved trunte men hun vil ikke hun går hver gang han nærmer sig hendes bryst. Og det han har dier ved er faldet helt ind til normal størrelse. Han har overhovedet ikke fået det sutteflaske han skulle have de sidste 2 døgn kun når han virkelig har skreget i håb om trunte kunne give ham. Men jeg tror ikke længer på jeg kan få gang i det. Og derfor er det mest rigtige en ammemor til ham. Jeg kan ikke give det rigtige for ham i 9 uger det er urealistisk. Så ber til nogen kan hjælpe mig. Og jeg betaler alt der skal bruges til ham i de 9 uger og ber så til jeg må få ham tilbage igen. Så please er der ikke nogen der kan hjælpe mig.

• #4   14. jul 2013 så læs mine indlæg inden du kommer med alle dine kommentar Felis..... Jeg har gjort ALT hvad jeg har kunne for at hjælpe Trunte med at kunne passe Garfield. og NEJ hun er IKKE steriliseret endnu men har allerede tid ved dyrlægen til det.. og nu er det så ikke det jeg ber om hjælp til er det????? syntes nogen folk her inde er RIGTIG gode til at dømme folk negativt..

• #5   14. jul 2013 Hvad med "Hittekilling" eller én af de andre organisationer.
    Måske kender de en plejefamilie.

• #6   15. jul 2013 Jeg kan måske hjælpe. For lidt over 3 uger siden fik min hun kat killing, også kun en. Det virker til hun har godt med mælk.

Men jeg har ingen ide om hun vil tage en fremmed killing til sig... Det er vel en satsning om man tør.
    Er der nogen der har erfaring med det?

Vi bor dog helt i vestjylland.

• #7   15. jul 2013 Susanne S hvor i vestjylland? nej jeg ved heller ikke hvordan man præcis gør når man prøver, at sætte en killing til ved en anden missemor. måske der er nogen her inde der har nogen råd.

• #8   15. jul 2013 Vi bor i 6870 Ølgod.

• #9   15. jul 2013 Jeg er villig til at forsøge og komme over med ham. men ved ikke hvordan man bedst gør så håber der er nogen her inde der har effaring med det og lige vil komme på banen. det bedste er vel ihvertfald, at sætte en dag af til det eller hvad?

• #10   15. jul 2013 Ja prøv at lav et indlæg om hvordan man samføre dem bedst. Jeg vil gerne hjælpe hvis jeg kan. Dog kan min missemor også være lidt hård. Men ikke så slem som din smiley
    Min er lige kommet i løb, men for p-piller.

• #13   15. jul 2013 Felis: Har du råd til hvordan jeg kan hjælpe til hvis min missemor skal tage den som amme killing?
    Min hun kat er normalt ikke glad for fremmede, men måske det går når det er en lille killing som hendes egen?

• #14   15. jul 2013 Ok tak smiley Hvordan med evt sygdomme? Jeg vil jo ikke risikere at min birma flok bliver syge. De er jo alle indekatte. Og TS kat er vel udekat?

• #15   15. jul 2013 Felis jeg mener ikke jeg har overtaget pasningen af Garfield uden det var nødvendigt, jeg har hele tiden haf dyrlægen med på råd. det lyder stadigvæk som om du ikke har læst mine tråde. jeg har i 2 døgn kun givet 2x flaskning af 10 ml pga Garfield skreg så meget fordi jeg kæmpede med, at Trunte fik mælk nok til ham, pga hun gik i løbetid og slet slet ikke ville ham. og efter 2 døgn og hun stadigvæk ikke havde det mindste mælk kunne jeg se ved jeg vejede ham, måtte jeg jo give ham noget mad, eller skulle jeg bare have siddet og set på at han sultede ihjæl eller hvad????

• #16   15. jul 2013 Susanne S jeg prøver at lave et indlæg

• Trine S
    Trine S Tilmeldt:
    maj 2009

Følger: 1 Emner: 13 Svar: 50
    #17   15. jul 2013 Hej vi kan evt også hjælpe vores mis fik killinger for 14 dage siden, 3 stk . Vi bor i KBH

Kommentér på:
ammemis søges til 3 uger gammel killing

Annonce