1.676 visninger
|
Oprettet:
Min inde kat er væk!! {{forumTopicSubject}}
Hjælp.
Vi er for 10 dage siden flyttet ind i vores nye hus sammen med vores to inde katte.
Vi har i dag haft håndværker-selvom jeg sagde til viceværten at det først skulle være i morgen, hvilket har resulteret i at han har lukket vores gamle hankat ud!!
Han er næsten 10 år, og har aldrig været ude!!
Vi har ledt, kaldt og raslet med madskåle..
Gode råd til hvad vi ellers kan gøre. ?
Vores anden kat skal aflives i morgen da hun er gammel og ikke kan mere, skal jeg udskyde det til han evt er hjemme igen ?
Min mand er græde færdig.. hjælp.
aug 2012
Følger: 32 Følgere: 37 Katte: 6 Emner: 13 Svar: 357
aug 2014
Emner: 2 Svar: 9
Hvordan ka det være du ville vente ?
aug 2014
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 110 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.512
Jeg vil anbefale dig at du strøer lidt brugt katte grus ud omkring grunden så han ved hvor han hører til, og i aften sent hvis han ikke er dukket op, hvilket han nok ikke er for han er sikkert skrækslagen, så gå ud og rasel med godbidder, kald, lyt rasel, og lyt igen før du går videre og husk han er bange så kald med en blid kendt stemme. Grunden til jeg siger du skal gå ud i aften sent er fordi så er der stille og en skrækslagen kat gemmer sig så længe der er larm og uro omkring den, men fortsæt endeligt med at gå ud og kalde og Radle for hver time til halvanden..
Jeg krydser for at i snart finder ham, og dukker han ikke op i aften, så få lavet en masse flyers som i kan sætte op på lygtepæle, i opgange, i butikker, anmode i postkasser, husk han kan være langt væk nu, så efterlyste ham i et bredt område..
Er han øremærket eller chippet, så efterlyste ham på Dyrenes beskyttelses og Kattens værns hjemmesider.
aug 2010
Følger: 50 Følgere: 370 Katte: 4 Emner: 181 Svar: 7.218
Søg også i det område
jul 2008
Følger: 57 Følgere: 734 Katte: 12 Emner: 705 Svar: 7.967
så ud og kald på ham her i aften/nat
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.958
Den vicevært skal overhovedet ikke have nogen nøgle!
Altid selv være hjemme når der er håndværkere eller lignende.
Som de andre siger, ud og lede her i aften og i nat, og bed hvert eneste menneske i møder på jeres vej om straks at kontakte jer, hvis de ser katten. Han må være i nærheden. Jeg håber og tror, at han er hjemme inden i morgen.
Mht. aflivning af den anden kat. Bedst at der er nogen hjemme, hvis den bortløbne kat ikke er kommet hjem inden... så måske en mulighed at få dyrlægen til at komme hjem til jer. Ellers lad i hvert fald et vindue eller dør stå åben...
Håber der snart er en god opdatering.
aug 2014
Vi må se hva der sker, men min mand tror ikke han kommer igen.
Vores nabo har kat, som har boet i dette hus til for 1.5mrd siden. Og han tror den kan stadig dominere her så han ikke kommer hjem igen. Den er ofte inde på vores grund og får ind i vores bolig hvis hun kan komme til det
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 61 Katte: 4 Emner: 73 Svar: 9.105
Hvor er det hårdt for jer
dec 2006
Er han øremærket? og kontaktoplysningerne i registrene up to date?
jul 2014
Følger: 2 Følgere: 11 Katte: 1 Emner: 14 Svar: 179
Så kontakt nabolaget og bed dem alle checke skure, garager og andre aflukker. Du vil naturligvis blive betraget som en hysterisk kattedame, men det lærer man at leve med
aug 2014
Han sad i haven kl. 23.45 igår aftes og kiggede på os, da min mand gik ud efter ham løb han sin vej. Så min mand strøj efter ham og kunne efter lidt tid lokke ham til sig. Som min mand sagde, han dur ikke til at have ham ude
Alt i alt fik vi en beskidt meget sulten kat hjem
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 110 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.512
Jeg er sikker på at katten også er glad for at Være hjemme i sine trygge omgivelser med sine kærlige forældre
jul 2014
Følger: 2 Følgere: 11 Katte: 1 Emner: 14 Svar: 179
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 61 Katte: 4 Emner: 73 Svar: 9.105
dec 2006
jul 2008
Følger: 57 Følgere: 734 Katte: 12 Emner: 705 Svar: 7.967
aug 2014
Min er desværre gået bort.
Jeg er glad for han er tilbage så der er ring hvis hed