{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
914 visninger | Oprettet:

hvordan får man folk til at holde op {{forumTopicSubject}}

med at fodere?

jeg forsøger stadig at fange en kat som gerne skulle hjem igen.

MEN det er f... svært når naboen bliver ved med at sætte foder ud, selvom at vi havde en aftale at så lang tid at fælden er åbent ja så skulle foderet ikke være der.
så nu spiser katten bare inde hos dem og så går han pænt forbi fælden tiltrods for frisk fisk, mm

har dog lige lavet en aftale med en anden nabo, om at han vil lukke den inde i hans lade hvis han ser den. så har jeg bare et nyt problem: hvordan fanger man lige en sky kat lukket inde i en lade?

Hvor kan jeg dog blive træt af mig selv at jeg gider at bruge så meget tid på andres katte... Men på den anden side, hvem skulle ellers? og hvis det var mig som stod og havde mistet en kat som var smuttet hos dyrlægen, ja så ville jeg jo også gerne have hjælp

men hvor er det træls at naboen ikke kan forstå hvor vigtigt det er at de ikke lige foder på det tidspunkt. Det er jo så synd for de stakkels katte at de ikke får noget mad.
de syntes også at mine to tykke heste får for lidt mad, så de går og køber danske gulerødder til dem. Og mine får altså masser af mad, hø og græs hver dag.

så to ældre naboer på 81 og 85 sælges - eller bortgives smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvordan får man folk til at holde op
Kommentér på:
hvordan får man folk til at holde op

Annonce