hvordan får man folk til at holde op {{forumTopicSubject}}
med at fodere?
jeg forsøger stadig at fange en kat som gerne skulle hjem igen.
MEN det er f... svært når naboen bliver ved med at sætte foder ud, selvom at vi havde en aftale at så lang tid at fælden er åbent ja så skulle foderet ikke være der.
så nu spiser katten bare inde hos dem og så går han pænt forbi fælden tiltrods for frisk fisk, mm
har dog lige lavet en aftale med en anden nabo, om at han vil lukke den inde i hans lade hvis han ser den. så har jeg bare et nyt problem: hvordan fanger man lige en sky kat lukket inde i en lade?
Hvor kan jeg dog blive træt af mig selv at jeg gider at bruge så meget tid på andres katte... Men på den anden side, hvem skulle ellers? og hvis det var mig som stod og havde mistet en kat som var smuttet hos dyrlægen, ja så ville jeg jo også gerne have hjælp
men hvor er det træls at naboen ikke kan forstå hvor vigtigt det er at de ikke lige foder på det tidspunkt. Det er jo så synd for de stakkels katte at de ikke får noget mad.
de syntes også at mine to tykke heste får for lidt mad, så de går og køber danske gulerødder til dem. Og mine får altså masser af mad, hø og græs hver dag.
så to ældre naboer på 81 og 85 sælges - eller bortgives
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 110 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.512
Med hensyn til naboen der vil lukke den inde i sin lade hvis han ser den går der ind, så er det vel bare at sætte fælden derind, så må den vel gå i den når maden frister..
okt 2007
Følger: 7 Følgere: 60 Katte: 1 Emner: 144 Svar: 4.146
De to naboer har jeg desværre ingen gode råd til
aug 2010
Følger: 50 Følgere: 370 Katte: 4 Emner: 181 Svar: 7.218
Sæt fælden ind i laden og vent.
jul 2008
Følger: 57 Følgere: 734 Katte: 12 Emner: 705 Svar: 7.967
Min nabo som foder kattene, har jeg ellers forsøgt at få til at lade være med at sætte maden fremme i de timer jeg har fælden åben. det drejer sig om 4--5 timer hver aften. Aftalen holdt de selv i 2 timer! så var maden fremme igen. For de stakkelse katte får jo aldrig noget mad
så jo det er op af bakke
jeg håber bare at han smutter igen fordi jeg lige vælger noget ekstra godt
aug 2010
Katte kommer indenfor et bestemt tidsrum
jul 2008
aug 2010
Jeg troede at vi talte 5-8 stykker.
Så må de vente med at sætte mad ud til kl. 22, det burde de at kunne klare
jul 2008
vi har ialt 5 katte her (mine er jo indekatte) + ham som skal indfanges
1 bor hos dem, 1 anden hunkat kommer kun engang imellem, 1 hankat som kun kommer om dagen, 1 hankat som ikke kommer ret tit og så 1 som kommer næsten hver aften. så det skulle ikke være noget problem - hvilket det så er
aug 2010
hvordan får man folk til at holde op