1.845 visninger
|
Oprettet:
hvordan får man sin kat til .. {{forumTopicSubject}}
Hvordan for man sin kat til at blive beder til mennesker, min killing chanel som snart er 18 uger, er en meget aktiv kat og rigtigt dejlig, men hun har et lille problem, hun er ikke særlig kælen og bliver nemt bange for høje lyde hun var 12 uger da vi fik hende men hun hade nok bruge for hendes mor noget mere kan jeg se nu. er der noget jeg kan gøre for at hjælpe min lille skat godt på vej til at blive en god voksen kat (=
mar 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 11 Emner: 2 Svar: 4
hun blev aldrig kælen hvis man kan sige det sådan, hun ville hellere lege, og så lige snakke et halvt minut engang imellem, men ja nogle katte gider bare ikke snakkes med. men hendes søster var den mest kælene kat, det var helt irreterene (:
aug 2010
Følger: 5 Følgere: 4 Katte: 5 Emner: 29 Svar: 109
Jeg ved ikke om der er noget du kan gøre for at styrke hendes angst for høje lyde, men aktiviteten tror jeg måske kan have noget med lømmel-alderen at gøre? Vi har en han-kat på ca 20 uger. Han er rigtig kælen, men har desværre så meget krudt i r.. indimellem at han ikke har tid til at snakke så meget med os..
aug 2009
Følger: 9 Følgere: 8 Katte: 3 Emner: 40 Svar: 102
aug 2009
Følger: 9 Følgere: 8 Katte: 3 Emner: 40 Svar: 102
hun skal til dyrlægen her i næste måned så kan jeg jo snakke lidt mere med ham der omkring det(=
aug 2009
Følger: 7 Følgere: 6 Katte: 1 Emner: 4 Svar: 65
dec 2006
Følger: 230 Følgere: 199 Katte: 6 Emner: 227 Svar: 3.951
Gider hun slet ikke ligge og nusse..
Det med lyder, hmm mine lan også blive bange for noget den dag og å være ligeglade en anden dag..
Men prøv med at små larme, og å stille og roligt larme mere
dec 2006
Følger: 230 Følgere: 199 Katte: 6 Emner: 227 Svar: 3.951
aug 2010
Følger: 5 Følgere: 4 Katte: 5 Emner: 29 Svar: 109
Prøv at spørg katte-organisationer eller dyrlægen som har erfaring med forskellige typer katte og måske kan give dig råd om hvordan du skal gribe det hele an, inden du starter med at vænne hende til larm?
apr 2008
Følger: 15 Følgere: 14 Emner: 14 Svar: 786
Muligvis bliver din kat mere kælen ved en neutralisering. En neutralisering vil dog afhjælpe andre "problemer".
hvordan får man sin kat til ..