1.544 visninger
|
Oprettet:
Har i tilladelse til kat hvor i bor. {{forumTopicSubject}}
Er der nogle af jer, som ikke har husdyr tilladelse hvor i bor og alligevel har kat ?
Her hvor jeg bor må man kun have et husdyr pr lejlighed, og ingen net på altanen
Det irriterer mig rigtig meget, men flytter snart i hus hvor min kat får en dejlig løbegård.
jul 2014
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 22 Svar: 100
nov 2013
Følger: 14 Følgere: 795 Katte: 20 Emner: 113 Svar: 7.255
feb 2011
Følger: 3 Følgere: 6 Katte: 1 Emner: 33 Svar: 580
Men da jeg skrev min ansøgning, gjorde jeg det klart, at jeg har en kat. Administratoren (ejers søn) var her i forgårs, og han sagde intet til hun er her. Har også set katte i nogle af de andre lejligheder.
Nu er det et privat ejendomsselskab jeg bor hos, og jeg tror egentlig, de ser lidt gennem fingre med nogen ting. Nu kender jeg så også ejeren og administratoren.
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 12 Svar: 177
Men har boet steder før med min kat, hvor det ikke var tilladt... Dog blev det enten aldrig opdaget, eller også var de ligeglade...
Men hun må heldigvis godt være her, hvor vi bor nu ^_^
feb 2012
Følger: 15 Følgere: 17 Katte: 2 Emner: 55 Svar: 2.031
Vi bor hos en privat udlejer, der kun har denne lejlighed. Han købte den til sine døtre for mange år siden og de havde hund her.
Og da jeg så lejligheden spurgte jeg selvfølgelig, om det var ok og det var det.
Min udlejer kunne aldrig finde på at trække aftalen tilbage, det har jeg aldrig skænket en tanke, da han er en rigtig god udlejer. Og mine katte skaber ikke problemer, plus lejlighedens gulve var enormt slidte inden vi flyttede ind.
okt 2007
Følger: 7 Følgere: 60 Katte: 1 Emner: 144 Svar: 4.146
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 61 Katte: 4 Emner: 73 Svar: 9.105
Jeg havde 3 da jeg flyttede ind og havde skriftligt tilmeldt 2, og det er ikke mange som kan se forskel på bimser min nabo var lige glad bare de ikke kom ind til ham og han passede også gerne. Og i perioder har jeg også siden haft 3, men 3 er ikke lykken for mig, der går altid noget galt så jeg igen har 2 katte så der vil kun være 2 fremover.
jul 2013
Følger: 1 Katte: 2 Emner: 1 Svar: 11
Flyttede fra min kæreste i marts måned og han ville ikke have dem og jeg nægtede at skille de to tøser ad..
Så der er registreret en og den anden er "gæst" (man må passe andres hos sig selv, i max 14 dage af gangen) når nogle fra boligkontoret er her, hvilket er sjældent
jul 2014
Jeg ved ikke om der er andre som har to katte, men jeg ved at der er en som har to hunde, om aftenen kører hun tur ( hun sidder i kørestol ) med to hunde om dagen kun en.
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 110 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.512
jul 2013
Følger: 1 Følgere: 17 Katte: 8 Emner: 48 Svar: 673
jul 2008
Følger: 57 Følgere: 734 Katte: 12 Emner: 705 Svar: 7.967
dec 2012
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 2 Emner: 1 Svar: 5
aug 2014
Følger: 1 Katte: 2 Emner: 4 Svar: 60
aug 2011
Følger: 1 Katte: 1 Emner: 1 Svar: 12
apr 2014
Følger: 2 Følgere: 19 Katte: 1 Emner: 52 Svar: 947
Da jeg så fandt ud af at det var bedre at have 2 sammen, stillede jeg foreslaget om 2 til det årlige beboermøde og nu må vi så godt have 2
Jeg kunne så godt tænke mig to mere, men det bliver aldrig imens jeg bor her, det synes jeg så, jeg har for lidt plads til.
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.958
For et par år siden blev det tilladt at have to husdyr, og sidste år søgte jeg så tilladelsen, fordi jeg pludselig kom til at tænke på, at reglerne jo igen kunne ændres til ét dyr, og så var det da bare med at have tilladelse til to på skrift. Ikke fordi jeg tror nogen ville brokke sig, men man ved aldrig ...
Men C-mor - hvor gammel er din kat? Hvis hun trives godt som enekat, er det jo ikke sikkert, at hun vil synes om at skulle dele hjem med en anden kat.
jul 2014
Min kat er 4 år, han vil rigtig gerne lege med vores kanin som bor på altanen. Vi bor på 3 sal og det er forbudt med net for altanen så han er der ikke særlig meget.
Kaninen har boet inden for men jeg fik pludselig allergi for hø, så vi måtte sætte kaninen ud.
Kaninen levede frit, gik på kattebakke osv da den boede inde så katten og kaninen var rigtig gode venner.
Katten snakker med kaninen igennem døren.
Selv om jeg ønsker mig en kat rigtig meget, er jeg ( selvfølelig ) også bekymret for hvordan vores nuværende kat vil reagere. Tænk hvis han slet ikke vil acceptere en ny kat.
Har i tilladelse til kat hvor i bor.