{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.544 visninger | Oprettet:

Har i tilladelse til kat hvor i bor. {{forumTopicSubject}}

Er der nogle af jer, som ikke har husdyr tilladelse hvor i bor og alligevel har kat ?

Her hvor jeg bor må man kun have et husdyr pr lejlighed, og ingen net på altanen smiley

Det irriterer mig rigtig meget, men flytter snart i hus hvor min kat får en dejlig løbegård.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Har i tilladelse til kat hvor i bor.
  • #1   9. jul 2015 Måske jeg lige skulle tilføje at jeg brændende ønsker mig en kat mere, jeg elsker katte og min drøm har altid været at have to.

• #2   9. jul 2015 Vi bestemmer selv, da vi bor i hus. smiley

• #3   9. jul 2015 Ifølge min lejekontrakt må jeg ikke have husdyr.
    Men da jeg skrev min ansøgning, gjorde jeg det klart, at jeg har en kat. Administratoren (ejers søn) var her i forgårs, og han sagde intet til hun er her. Har også set katte i nogle af de andre lejligheder.
    Nu er det et privat ejendomsselskab jeg bor hos, og jeg tror egentlig, de ser lidt gennem fingre med nogen ting. Nu kender jeg så også ejeren og administratoren.

• Thomine
    Thomine Tilmeldt:
    maj 2012

Følger: 2 Følgere: 12 Svar: 177
    #4   9. jul 2015 Hvor jeg bor nu, må jeg godt have ét husdyr..
    Men har boet steder før med min kat, hvor det ikke var tilladt... Dog blev det enten aldrig opdaget, eller også var de ligeglade...

Men hun må heldigvis godt være her, hvor vi bor nu ^_^

• #5   9. jul 2015 Vi har det ikke på skrift, men vi må gerne.

Vi bor hos en privat udlejer, der kun har denne lejlighed. Han købte den til sine døtre for mange år siden og de havde hund her.
    Og da jeg så lejligheden spurgte jeg selvfølgelig, om det var ok og det var det.

Min udlejer kunne aldrig finde på at trække aftalen tilbage, det har jeg aldrig skænket en tanke, da han er en rigtig god udlejer. Og mine katte skaber ikke problemer, plus lejlighedens gulve var enormt slidte inden vi flyttede ind.

• #6   9. jul 2015 Jeg har en mundtlig aftale med udlejer, og flere andre her har også både hunde og katte, selvom der står i lejekontrakten at husdyr ej er tilladt

• #7   9. jul 2015 Her er det tilladt med 2 husdyr, hund eller kat efter eget valg.
    Jeg havde 3 da jeg flyttede ind og havde skriftligt tilmeldt 2, og det er ikke mange som kan se forskel på bimser smiley min nabo var lige glad bare de ikke kom ind til ham og han passede også gerne. Og i perioder har jeg også siden haft 3, men 3 er ikke lykken for mig, der går altid noget galt så jeg igen har 2 katte smiley så der vil kun være 2 fremover.

• #8   9. jul 2015 Jeg har tilladelse til at have en kat, men har to...
    Flyttede fra min kæreste i marts måned og han ville ikke have dem og jeg nægtede at skille de to tøser ad..
    Så der er registreret en og den anden er "gæst" (man må passe andres hos sig selv, i max 14 dage af gangen) når nogle fra boligkontoret er her, hvilket er sjældent smiley

• #9   9. jul 2015 Her skal man søge om tilladelse. Man skal skrive hvordan katten ser ud, hvad den hedder og hvor gammel den er.

Jeg ved ikke om der er andre som har to katte, men jeg ved at der er en som har to hunde, om aftenen kører hun tur ( hun sidder i kørestol ) med to hunde om dagen kun en.

• #10   9. jul 2015 Jeg bestemmer heldigvis selv da det er mit hus smiley smiley smiley

• #11   9. jul 2015 Jeg har privat udlejer og i min lejekontrakt må jeg ha 3 katte , men jeg har 6 katte og 2 af mine katte er min udlejer's bror skyld i , der jeg sagde til min udlejer jeg ikke kun har 3 katte så sagde han " bare det ikke er mig som skal sov med dem ", så super udlejer ,

• #13   9. jul 2015 vi har boet til leje, og havde 19 katte - med lov fra udlejere.

• #15   9. jul 2015 Jeg er i tvivl om vi må.. Har 2.

• #17   10. jul 2015 I vores boligforening må man kun have 1 kat, men da vi købte lejligheden fik vi ejendomsmægleren til at få godkendelse fra bestyrelsen om, at vi gerne måtte have 2 katte her. Men jeg tror nu ikke, at de er så besværlige i vores forening, for i lejlighederne omkring os er der 3 der har hunde, og de to bor i stuelejligheder med haver, så det er ikke fordi de er godt skjulte - men man må heller ikke have hund her smiley

• #18   13. jul 2015 Vi bor i lejet rækkehus, med tilladelse til to dyr, vi har en gammel hund og en lille misser smiley eneste krav fra udlejer er at dyrene ikke må genere andre og at vi selv betaler hvis de æder en dør smiley

• #19   13. jul 2015 Her måtte vi kun have en indekat til at starte med, de skal så være neutraliseret.
    Da jeg så fandt ud af at det var bedre at have 2 sammen, stillede jeg foreslaget om 2 til det årlige beboermøde og nu må vi så godt have 2 smiley
    Jeg kunne så godt tænke mig to mere, men det bliver aldrig imens jeg bor her, det synes jeg så, jeg har for lidt plads til.

• #20   14. jul 2015 De første 6-7 år mine to katte boede her, havde jeg ingen tilladelse. Man måtte nemlig kun have én kat, og for mig var den regel hverken acceptabel eller relevant smiley , så jeg undlod simpelthen at søge. Og fik da heldigvis heller aldrig klager.

For et par år siden blev det tilladt at have to husdyr, og sidste år søgte jeg så tilladelsen, fordi jeg pludselig kom til at tænke på, at reglerne jo igen kunne ændres til ét dyr, og så var det da bare med at have tilladelse til to på skrift. Ikke fordi jeg tror nogen ville brokke sig, men man ved aldrig ...

Men C-mor - hvor gammel er din kat? Hvis hun trives godt som enekat, er det jo ikke sikkert, at hun vil synes om at skulle dele hjem med en anden kat.

• #21   21. jul 2015 Tinka.

Min kat er 4 år, han vil rigtig gerne lege med vores kanin som bor på altanen. Vi bor på 3 sal og det er forbudt med net for altanen så han er der ikke særlig meget.
    Kaninen har boet inden for men jeg fik pludselig allergi for hø, så vi måtte sætte kaninen ud.
    Kaninen levede frit, gik på kattebakke osv da den boede inde så katten og kaninen var rigtig gode venner.
    Katten snakker med kaninen igennem døren.
    Selv om jeg ønsker mig en kat rigtig meget, er jeg ( selvfølelig ) også bekymret for hvordan vores nuværende kat vil reagere. Tænk hvis han slet ikke vil acceptere en ny kat.

Kommentér på:
Har i tilladelse til kat hvor i bor.

Annonce