Voldsom adfærd {{forumTopicSubject}}
Jeg er så ulykkelig
Jeg har et søskendepar dreng og pige de er lige blevet 5 år gamle.
I går kom jeg tilfældig til at træde på spidsen af drengens hale, og deraf et højlydt vrælen, forståeligt. Så kommer pigen til og bliver agressiv som hun har for vane når jeg skælder ud på drengen. men for en gangs skyld reagerede han tilbage og det blev til et mega slagsmål som jeg aldrig har set lige, jeg fik stoppet dem og delt dem i hvert sit rum. Resten af dagen i går væsede hun af ham. Her til morgen var de ude,(i snor som de plejer) og da de bad om at komme ind igen var hun forrest og hannen lige bag og så gentog det hele sig, nu er hver for sig i aflukket rum, tør simpelthen ikke lukke dem sammen de flår jo hinanden til blods. Er der nogen som har et råd til mig???? Kærlig hilsen Lilian
dec 2004
Følger: 242 Følgere: 200 Katte: 17 Emner: 69 Svar: 3.126
sep 2011
Følger: 8 Katte: 1 Emner: 4 Svar: 7
Jeg prøver at tage det stille og rolig, de er 2 søskende som hidtil har været i harmoni
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 61 Katte: 4 Emner: 73 Svar: 9.105
Hvis du skælder ud viser du jo vejen, at det er ok og hunkatten føler sig bakket op.
Når du føre dem sammen igen, så lad være med, at skælde ud, og nøjes med, at flytte katten eller afled med leg.
Hvis de ellers har haft ok med hinanden, ville jeg tage til dyrlægen, for en ændring af forholdet mellem kattene, kan være på grund af svaghed/ sygdom og smerte, det har jeg selv prøvet, og den jeg troede der måske var syg, det var ikke den, men den som var udfarende havde stærke smerter, dens hofter var ødelagt af HD, da smertebehandling kun virkede kort, blev han aflivet
sep 2011
Følger: 8 Katte: 1 Emner: 4 Svar: 7
jul 2008
Følger: 57 Følgere: 734 Katte: 12 Emner: 706 Svar: 7.969
oftes kan det klares med en feliway - husk det tager ca 2 uger inden den virker 100%
Voldsom adfærd