Kat begynder at bide i alt! {{forumTopicSubject}}
Hej alle sammen.
Min kat på lidt over 2 år er begyndt at bide i alt muligt. Lige fra papkasser til stole og nu også støvsugeslangen + ledningen(hun er normalt bange for støvsugeren). Jeg har ikke haft det her problem siden hun var killing da det er normalt at de vil tygge i et eller andet når deres tænder vokser ud!
Jeg har ikke ville kigge hende i munden endnu, da jeg er alene og har det svært ved at åbne munden og samtidig holde hende stille. Men hvad kan problemet være?
Hun spiser altid tørfodder og endda noget wiskas med dental care for at forebygge tandsten og alt muligt andet! Jeg ved ikke om det er en eller anden fase hun skal igennem lige pt?
Min status er lige nu at min nuværende eks og jeg er gået fra hinanden og jeg er flyttet i ny bolig med katten for over en måned siden. Katten er ellers faldet hurtigt på plads. Hun leger, slapper af og hendes generelle adfærd i den nye bolig er super god, så jeg ved slet ikke hvad det kan være??
Hjælp
jan 2010
Følger: 13 Følgere: 35 Katte: 4 Emner: 27 Svar: 1.081
Jeg tror ikke der er noget galt med din kat men hvis du er i tvivl må du en tur forbi dyrlægen. Måske skyldes det flytning eller også er det bare en ide den har fået. Husk at pakke ledninger ind så den ikke får stød.
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 61 Katte: 4 Emner: 73 Svar: 9.105
Jeg har haft kat som åd alt, fra snørrebånd, til sommersko, men helst uldtrøjer nu har jeg Mitti og han har også uvaner med, at bide i mig eller mine sko, mine tær og ankler kun når de er bare, og så mine hjemmefutter, de dufter nok også af mig
Dem på billedet molestrerede han da jeg var på kursus i sidste uge, og man er jo nervøs for om det kommer retur uden hjælp
Jeg plejer ikke bruge vand som opdragelse, men opdrætteren syntes jeg skulle prøve, for, at stoppe den uvane, så nu har jeg en en gangs sprøjte med 5 ml vand,liggende ved min side og der er til mange gange, for han får kun lige et par dråber og det ser ud til, at virke,,, når jeg er der, ellers må jeg fjerne skoene.
Det var svære med DJ, fordi det var så mange ting, og fjernede jeg det han var værst til, at bide i fandt han noget andet
Mitti er glad for tyggestænger og råt kød, ja jeg er endda begyndt, at give en lille hunde tygge stang til ham når jeg ikke er hjemme og de forsvinder altså, jeg har valgt nogen med kylling nu, men jeg skal nok finde flere alternativer
jul 2008
Følger: 57 Følgere: 734 Katte: 12 Emner: 705 Svar: 7.967
måske hun ikke har trives så godt med din ex.....
der kan være mange ting.
jul 2013
Følger: 47 Følgere: 7 Katte: 3 Emner: 7 Svar: 43
maj 2007
Følger: 24 Følgere: 40 Katte: 10 Emner: 141 Svar: 7.121
Få tjekket hendes tænder og køb noget bedere foder
jul 2013
jul 2013
maj 2007
Følger: 24 Følgere: 40 Katte: 10 Emner: 141 Svar: 7.121