{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.203 visninger | Oprettet:

Hvornår begynder han at kunne spinde?? {{forumTopicSubject}}

Min lille sukkermås Chino er omkring 4-5 mdr.. han trives rigtig dejligt hos os, men jeg kommer tit til at tænkte på hvornår han vil begynde at spinde??

min tidligere kat var først 6 mdr før han kunne spinde, hvis ikke mere..

hvornår er det normalt at de begynder at kunne spille??

ps. er ved at downloade The Sime 3 - kæledyr.. så skal der spilles smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvornår begynder han at kunne spinde??
  • #1   18. nov 2012 Det er da noget de hele tiden burde kunne - det er jo noget de gør når det føler sig trygge - de gør det når de dier hos deres mor

• #2   18. nov 2012 Ja, det kan de altså fra de er helt baby af.

• #3   18. nov 2012 Mine katte spinder med meget stor forskel i volumen.... 2 af dem kan man kun høre svagt, ved at have dem tæt på øret .... 2 i sådan en mellemting .... og den mindste så højt at man kan høre ham spinde i rummet ved siden af*GG*

Men de kan spinde helt fra fødslen*S*

• #4   18. nov 2012 Det kan være den gør det, men så lavt at du ikke kan høre det,, mine spinder men jeg kan kun mærke det, men det er så fordi min hørelse ikke er god, jeg syntes også det kan ses på dem når de spinder smiley

• #5   18. nov 2012 Jamen, jeg kan ikke engang mærke det?! :s det er vildt underligt.. jeg synes også man kan se på dem, og bestemt mærke på dem når de spinder.. han gør det bare ikke, heller ikke når han ælder..

• #6   18. nov 2012 Altså det er ikke altid når jeg kæler med min killing at hun spinder og ikke altid jeg bemærker det. Men kan være noget trygheds et eller andet, synes bare det lyder mærkeligt (:

• #7   18. nov 2012 Det er ikke alle katte, der spinder. I hvert fald ikke så man kan høre eller mærke det.

• #8   18. nov 2012 Jeg har 4 katte, 2 på 6 år den ene af dem spinder så snart den kommer i nærheden af en, den anden sjældnere.Så er der Freja hende har jeg aldrig hørt spinde, men man kan se det på hende når hun har det godt.
    Så er der hittemissen Anis på 4 måneder , hunspandt meget frahun var 9 uger og det kan virkeligt høres

Siv som spinder sjælden kan til gengæld mjiave så det virkeligt kan høres, hun gør det det når hun trænger til opmærksomhed

• #9   18. nov 2012 Jeg har killinger på 10 dage, som spinder smiley
    Så det kan de helt fra start. men der er selvfølgelig forskel på volume som andre skriver, og på hvor lidt/meget der skal til.

• #10   18. nov 2012 Vores store Hector spinder MEGET sjældent, men han ælter gerne på dyner osv og kind-gnider på os og slikker på os så han er tryg og glad. Bare ikke en spinde-mis.

Fellini derimod.. man kan høre når han spinder helt inde i det næste rum!

• #11   21. nov 2012 Det er dejligt at vide at han ikke er den eneste, der umiddelbart ikke spinder :)... jeg kan se kan trives, for han leger helt vildt og han hygger med os..
    Tak for jeres svar smiley

• #12   21. nov 2012 Vores Lunte spinner kun om ved nusseri om natten... ikke på nogen omstændigheder om dagen... det er faktisk underligt men man vænner sig til det.. han nyder det jo selvom han ikke siger noget, det kan man tydeligt se..

Kommentér på:
Hvornår begynder han at kunne spinde??

Annonce