{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
839 visninger | Oprettet:

problemer på den tyske zooplus. {{forumTopicSubject}}

Er der andre herinde der har oplevet problemer med udeblevne pakker fra den tyske zooplus fornylig. Jeg har nu ventet i 11 dage på en pakke som åbenbart ingen ved hvor er. Jeg har selvfølgelig henvendt mig.og de har taget pengene og lovet at finde ud af det.. men nu 4 dage efter har vi stadigvæk ikke fået vores mad. smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  problemer på den tyske zooplus.
  • #2   14. sep 2014 Jo jeg har skam fået et tracking nr men pakken bliver stående det samme sted i tyskland. Derfor skrev jeg til dem og de bad mig så vente yderligere 2 til 3 dage da de havde haft tekniske problemer. Da de dage så var gået kunne pakken stadigvæk ikke spores via tracking nr eller var kommet. Der blev så ringet igen og hun lovede de ville tage hånd om det men der er stadigvæk ikke sket noget og bunden er ved at nået i madforsyningerne. Bestillingen er fra den 3 septemper. De har taget pengene den 10 men sendt tracking nr d. 7 . Jeg synes det er dybt mystisk.hvordan de kan sende besked med tracking nr når pakken slet ikke er sendt . Er jeg den eneste der har oplevet en pakke er forsvundet. Når man ringer kan de åbenbart ikke selv finde ud af hvor pakken er.

• #4   15. sep 2014 Det har jeg prøvet og de sendte til sidst en ny pakke til mig. Den kom efter 3 dage sammen med første afsendte pakke. Jeg kontaktede zooplus og skulle så have den afhentet af GLS igen eller betale for pakke nummer to. Det skal lige tilføjes at begge pakker stod i mit skur da jeg kom hjem fra arbejde. Jeg endte med at betale da det ellers havde kostede mig en fridag fra arbejdet på at vente på GLS så jeg har ikke handlet der siden smiley Købet dog på den danske side selvom jeg godt ved det er fra samme sted, men kommunikation løber lidt nemmere ved fejl ... Det betaler jeg så gerne lidt mere for smiley

• #5   15. sep 2014 Min pakke er også blevet væk og jeg har lige fået brev om at de sender en ny. . Jeg har en ordning hvor de stiller pakkerne et bestemt sted samt en kode hvor de scanner pakken ind som afleveret og der har ikke været nogen pakke.

Kommentér på:
problemer på den tyske zooplus.

Annonce