Tilmeldt:
28. okt 2009 Følger: 11 Følgere: 10 Katte: 5 Emner: 38 Svar: 154
Problemer med betalingen på Zooplus.de (Tysk) {{forumTopicSubject}}
Hej i søde katte ejere
Jeg har købt noget hunde og katte foder på den tyske Zooplus.
Jeg har fået en mail, og har brug for hjælp til at forstå den.. Det eneste jeg kan komme frem til er at der er problemer med betalingen. Såvel at det er dette, er der så nogle andre der har samme problem?og kan fortælle mig hvad jeg skal gøre?
Her er mailen:
leider gab es bei Ihrer zooplus Bestellung Probleme. Wir konnten Ihren Auftrag nicht sofort bearbeiten, da wir die von Ihnen gemachten Angaben zur Zahlungsweise nicht verwerten konnten. Ihre Bestellung haben wir vorläufig geparkt.
Bitte rufen Sie uns an (Tel.: +49 (0)89 211 29 211 - Mo-Fr 08:00-19:00 Uhr und Sa. 08:00-14:00 Uhr), um Ihre Zahlung erneut aufzugeben oder eine andere Zahlungsmethode zu nutzen.
Aus Sicherheitsgründen möchten wir allerdings von der Zusendung Ihrer Zahlungsdaten per E-Mail abraten.
Ihre Bestellung ist weitere 7 Tage für Sie reserviert. Sobald Ihre Zahlung unserem Konto gutgeschrieben ist, bereiten wir die Bestellung für den Versand vor. Ab Lagerversand ist Ihr Paket dann innerhalb von 1 - 2 Werktagen bei Ihnen.
Sollten wir keine Zahlung innerhalb dieses Zeitraums erhalten, erlauben wir uns, Ihre Bestellung zu stornieren und die reservierten Produkte wieder frei zu geben.
Vielen Dank für Ihre Mithilfe!
På forhånd tak
nov 2013
Følger: 14 Følgere: 795 Katte: 20 Emner: 113 Svar: 7.255
okt 2009
Følger: 11 Følgere: 10 Katte: 5 Emner: 38 Svar: 154
nov 2013
Følger: 14 Følgere: 795 Katte: 20 Emner: 113 Svar: 7.255
okt 2009
Følger: 11 Følgere: 10 Katte: 5 Emner: 38 Svar: 154
nov 2015
Følger: 1 Følgere: 9 Katte: 1 Emner: 13 Svar: 165
okt 2009
Følger: 11 Følgere: 10 Katte: 5 Emner: 38 Svar: 154
nov 2013
Følger: 14 Følgere: 795 Katte: 20 Emner: 113 Svar: 7.255
okt 2009
Følger: 11 Følgere: 10 Katte: 5 Emner: 38 Svar: 154
jun 2012
Følger: 25 Følgere: 74 Svar: 262
Håber du får det løst, og syntes da slet ikke det skal afholde dig fra at bestille der fra igen. Nu har jeg brugt dem i 6år+ og er super tilfreds.
nov 2013
Følger: 14 Følgere: 795 Katte: 20 Emner: 113 Svar: 7.255
okt 2009
Følger: 11 Følgere: 10 Katte: 5 Emner: 38 Svar: 154
jun 2012
Følger: 25 Følgere: 74 Svar: 262
okt 2009
Følger: 11 Følgere: 10 Katte: 5 Emner: 38 Svar: 154
Jeg har skrevet til dem på engelsk, så håber jeg at det kan lade sig gøre ... Ellers må jeg lige have fat i min bankrådgiver og hører om jeg kan få en anden type kort... det er bare lidt øv da jeg står om mangler foder til dem indenfor den næste uge!
nov 2013
Følger: 14 Følgere: 795 Katte: 20 Emner: 113 Svar: 7.255
nov 2015
Følger: 1 Følgere: 9 Katte: 1 Emner: 13 Svar: 165
nov 2013
Følger: 14 Følgere: 795 Katte: 20 Emner: 113 Svar: 7.255
okt 2009
Følger: 11 Følgere: 10 Katte: 5 Emner: 38 Svar: 154
Jeg håber at de skriver imorgen og at problemet løser sig
okt 2011
Følger: 5 Følgere: 6 Katte: 10 Emner: 53 Svar: 1.405
Det problem havde jeg også første gang jeg forsøgte at bestille på den tyske side. Og siden har der ikke været problemer
okt 2009
Følger: 11 Følgere: 10 Katte: 5 Emner: 38 Svar: 154
nov 2013
Følger: 14 Følgere: 795 Katte: 20 Emner: 113 Svar: 7.255
jun 2012
Følger: 25 Følgere: 74 Svar: 262
- det kunne jo evt. være hjælp til andre der måske kommer til at stå i samme situation.
Og hvor fedt! At det kunne løses rimeligt hurtigt, så du ikke skal vente for længe på dine varer.
feb 2015
Følger: 9 Følgere: 134 Katte: 1 Emner: 73 Svar: 830
Problemer med betalingen på Zooplus.de (Tysk)