{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til god kattemad
  • #1   6. aug 2014 personligt hælder jeg kun til RC - så sendt som i går fik jeg at vide hvor fine blanke mine katte er - og det var en som brugte arion til sin, og hun ville også på rc

RC har faktisk lavet et sterilised produkt som er beregnet til ungdyr fra ca 6 mdr op til 1 år. har dog ikke selv prøvet det. Mine får RC sterilised og har fået det i mange år - og de trives super godt på det

vådfoder køber jeg i zooplus
    her er det bozita, smilla, almo natur, og så en del forskellige posemader (har to kræsne katte som ikke kan lide så meget, så den ene får goument og den anden Catessy). og så får de en gang imellem felix

faktisk køber jeg alt mit foder hos zooplus, da det er billigere og der er større udvalg

• #2   6. aug 2014 RC - er det Royal Canin? smiley

• #3   6. aug 2014 Er Kitekat et dårligt mærke? smiley

• #4   6. aug 2014 ja det er royal canin

den jeg skrev om er denne

http://www.zooplus.de/shop/katzen/katzenfutter_trockenfutter/royal_canin/royal_canin_kaetzchen/306275

• #6   6. aug 2014 Nå okay, det var bare fordi jeg så, at man kunne købe Whiskas & Kitekat i Petworld.
    Hvad så med det foder, som hedder "Dyrlægens foder" - det kan man også købe i diverse supermarkeder. Er det også dårligt?

• #8   6. aug 2014 lad være med at købe foder i supermarkede. det er ærlig talt ikke noget værd. det er ikke andet end junkfood til katte. jeg kan dog gå med til at man køber vådfoderet men ikke tørkost

når du køber foder så kig på hvor meget katten skal have at spise. fx hos whiskas skal den have over 125 g om dagen, mens hos rc skal den have omkring 65 g.
    jo mere den skal have ind, jo dyrere er det.
    tjek hvor meget magnusium der er i. det kan give problemer med urinvejene.

det som hedder Dyrlægens foder, er ikke mere værd end alt det andet. det er kun reklame.

du kan prøve at se denne hjemmeside
    http://siamis.com/Helse/foder.html

• Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator

Følger: 17 Følgere: 152 Katte: 6 Emner: 164 Svar: 3.366
    #9   6. aug 2014 Jeg kan se du også handler på Zooplus. der har de det bedste tørfoder og vådfoder uden korn og sukker i, Der er mange gode mærker. smiley

Jeg giver mine misser 3 til 4 forskellige slags tørfoder også vådfoder. Blandingen består af Applaws og Orijen som har ca. 80 % kød i og RC Hair og Skin og RC Hairball.

Vådfoder er bla. Applaws, Porta 21 og Cosma mm. kan ikke lige huske de andre:-)

• #10   6. aug 2014 Ja, det gør jeg nemlig, jeg sidder også og kigger på foderet derinde nu smiley
    Tak for hjælpen smiley

• #12   6. aug 2014 Jeg har prøvet den RC Anja linker til, og min Kuro havde det fantastisk på det.
    Hun trives i det hele taget super på RC - også efter vi er gået over til en blanding af sterilised og indoor.

Vådfoder får hun lidt forskelligt. Lux fra Aldi gad hun da hun var mindre men det kan hun ikke lide. Så nu får hun gourmet, catessy, hills eller RC. Indimellem får hun en lille bitte dåse med noget der umiskendeligt ligner og dufter som det tun der kommer i en "menneske"dåse med tun. Køber det i maxi zoo hvis jeg liiiige har været inde for at lure og de har det også med laks og andet forskelligt. Kan ikke huske hvad det hedder, men en lille dåse der så er i en æske.

Udover den der lille bitte dåse jeg ikke kan huske hvad hedder, køber jeg alt foder hos zooplus (den tyske side).

• #13   6. aug 2014 Selvom Lux er fra et supermarked, er det så bedre i forhold til Whiskas mm.? smiley

Kommentér på:
Hjælp til god kattemad

Annonce