En lille advarsel {{forumTopicSubject}}
Hej alle.
Jeg har lige hapset den her fra facebook, for at advare folk omkring Odense:
Hun skriver:
"I dag skulle vores kære kat kastreres! Jeg havde ringet og fået en tid og vi fik at vide at katten skulle faste 12 timer forinden indgrebet.
Da vi bevæger os mod klinikken bliver det hele mere og mere mystisk. Vi ender på en gård uden for Odense. Vi stiger ud af bilen og ser hvad der på afstand ligner en tilbygget indgang til gården.
"Dyrelægen" kommer ud og hilser på og byder os indenfor. Da vi kommer hen til døren går det op for os at det er et skur og at skuret også er hans beskidte klinik.
Han prøver at få vores stakkels kat ud af buret men uden hæld. Corinne og jeg stopper ham og siger ´til ham at det her vil vi ikke være med til. Vi tager katten og kører derfra.
Vi ringer straks til Odense dyrehospital og spørger hvad fanden manden havde gang i derude. De sagde at det var godt vi havde nægtet ham at operere. Hans "Klinik" hedder Odense dyreklinik og bliver derfor tit forvekslet med dem og tit var folk ikke stærke nok til at sige fra trods bekymring. De "ryddede" tit op efter ham.
Så sent som i sidste uge fik de en ung pige ind som havde været der og nu ikke kunne forstå at katten ikke vågnede og fik det bedre. Den var desværre død, kunne de oplyse hende om på Odense dyrehospital.
Jeg vil meget gerne ADVARE mod denne mand og sige til alle at skønt navnet lyder godt og hjemmesiden ser ordentlig ud, så være ikke bange for at sige fra hvis du er utryg!!!"
maj 2007
Følger: 24 Følgere: 40 Katte: 10 Emner: 141 Svar: 7.121
jan 2013
Følger: 2 Følgere: 2 Katte: 4 Emner: 11 Svar: 210
Og godt de fik sagt fra!
aug 2012
Følger: 1 Følgere: 1 Katte: 3 Emner: 92 Svar: 1.036
aug 2012
Følger: 7 Følgere: 5 Katte: 10 Emner: 41 Svar: 661
nov 2011
Følger: 1 Følgere: 3 Emner: 8 Svar: 137
Sanne godt du advarer. Tænker om du ikke kan skrive ind til dyrelægeforeningen og spørge dem hvordan man får sådan en forfærdelig dyrelæge stoppet.
aug 2012
Og siden dyrhospitalet i Odense, er klar over det, burde de gøre noget ved det.
jul 2008
Følger: 57 Følgere: 734 Katte: 12 Emner: 705 Svar: 7.967
aug 2010
Følger: 50 Følgere: 370 Katte: 4 Emner: 181 Svar: 7.218
aug 2012
nov 2011
Følger: 1 Følgere: 3 Emner: 8 Svar: 137
jul 2008
(link fjernet)
og så skal man sørger for at gøre venner bekendte opmærksom på at man skal lade være med at bruge ham.
jeg kender en som skulle have to katte. Katteejeren manglede at få den ene orndet, og det var så en del af aftalen at det skulle gøres inden. Hun havde så hellere ikke lige hørt at man skulle holdes sig fra ham. til alt held for min venninde, så var jeg på besøg da kattene kom - faktisk direkte fra dyrlægen Breth. Så jeg kiggede lige på såret, og så bad jeg min veninde om at tage kontant til sin egen dyrlæge (overgadens dyrlæge). Her måtte kattens så indlægges i 2 dage. Fjolset havde limet det ydere sår a.. h.. til og så havde han brugte tråd til en hest inden i. så overgaden måtte lave det hele om. og desværre var det ikke første gang, og sikkert hellere ikke sidste gang - det er nok 6 år siden
Problemet er at folk vil sparer. Det er bare ikke lige det rette sted at spare. Ja det burde være noget alle dyrlæger kan lave, men det er det bare ikke, og slet ikke når man har odense dyreklinik eller hvad navn han ellers går under.
jeg bruger selv en som jeg stoler 110% på. Ja de er ikke billige men jeg ved at de gøre ALT for min kat - også selvom at jeg har 17 styks.
sep 2012
Følger: 1 Følgere: 5 Katte: 3 Emner: 43 Svar: 1.243
sep 2012
sep 2012
aug 2012
jul 2008
såå jeg kender vist nok lige lidt til hans arbejde
sep 2012
Det var så lidt. Ja du må meget gerne lige fortælle, når du høre fra hende
aug 2012
jul 2008
http://odensedyreklinik.dk/index.php/1523009
og han henviser til flere hjemmesider, hvor det er samme adresser som tidligere har været advaret imod
Følger: 17 Følgere: 152 Katte: 6 Emner: 164 Svar: 3.366
Altid godt med anbefalinger af dygtige dyrlæger, så hvorfor ikke det modsatte.
Følger: 17 Følgere: 152 Katte: 6 Emner: 164 Svar: 3.366
Ja Èn hane kan blive til mange forskellige flotte farver haner.. waw.. haha den fandt jeg lige på.
Ja som du skriver: ""man bare ikke kan li en vis person/sted.""
Ja så skal det gå ud over personen eller stedet, sikke en verden vi er sat i, Men så er det godt der så trods alt stadig findes dejlige reelle, seriøse mennesker med hjerter på rette sted, der kun vil alle det godt, om man er uenig eller ej.
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 110 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.512
Og ja for det første så havde mine alarmklokker lydt allerede ved at se hjemmesiden og observeret at "dyrlægen" ikke kunne stave til narkose, men staver det "narcose" og faktisk er jeg sikker på det er dr. dyredød, da jeg på en af hans tidligere hjemmesider har set narkose stavet sådan på hans side, sååååå den er vis desværre god nok den historie..
Men NFO jeg syntes det er rigtig fint at du vil undersøge det nærmere, da vandrehistorier jo er temmelig udbredt og en fjer nemt bliver til 10 høns
En lille advarsel