1.142 visninger
|
Oprettet:
Advarsel.... (Slik) {{forumTopicSubject}}
Hej..
Ja, ved dette indtæg er lidt underligt, men jeg vil blot komme med en lille advarsel og specielt til jer med børn.
Jeg har fundet ud af at når butikker sælger bland selv slik så er der ikke den sammen kontrol som med så meget andet..
DERFOR er der mange butikker som tager slik som er blevet for gammel (ikke bland selv) og kommer det over i kasserne med bland selv så man tror det er nyt, men faktisk for gammelt..
Sys selv det er ulækkert og er en let måde og blive syg på uden at vide hvorfor....
okt 2006
Følger: 47 Følgere: 43 Katte: 5 Emner: 268 Svar: 5.593
Hvis jeg ser, at butikken åbner en ny kasse, så tager jeg gerne lidt af det, men jeg kan ikke lade være med at tænke på, alle de snotunger der stikker hele klør fem ned i kassen, og deres &)¤(/#/#&%)(" forældre der bare smiler til lille søde "Peter eller Mette" for selvfølgelig skal deres møjforkælede unger have lov til, at forpeste en hel kasse med deres grattede ulækre fingre..
Nå ups - det var vist et sidespring...
feb 2006
Følger: 27 Følgere: 25 Emner: 379 Svar: 4.280
vi skal nu osse passe på at vi ikke bliver for sterile for så bliver vores imun forsvar svagt.
jan 2006
Følger: 22 Følgere: 63 Emner: 421 Svar: 4.876
okt 2006
moren smilede bare og kaldte på ham. Jeg kunne ikke lige holde mund, så jeg sagde at det var mere end ulækkert og at hun nok måtte have styr på hendes unge.
jeg er måske meget sippet, men ungen havde snotnæse så det basker, og så er det altså ALT for klamt efter min smag...
Der er så mange andre måder at styrke immunforsvaret på - jeg vil bare gerne undvære kropsvæsker fra andre mennesker... PUUUUUUUUUH det er for klamt...
jan 2006
nov 2007
Følger: 47 Følgere: 44 Katte: 8 Emner: 44 Svar: 1.030
jan 2006
okt 2006
Jeg kan komme ind på så mange ting lige nu, men vælger blot at sige, at mine børn altid har vidst, at et nej er et nej og de har aldrig taget noget slik. De ved jeg ville flejne ud på dem, men jeg har aldrig haft grund til det, for jeg hører dem aldrig plage eller noget (i modsætning til nogle børn man ser i stormagasiner) og det er IKKE en hentydning til nogen...
Men nok om det...
Jeg køber slik i lukkede poser, så jeg kan se holdbarhedsdatoen og jeg ved at det kun er mig og min familie der "gramser løs" på slikket..
feb 2006
Følger: 27 Følgere: 25 Emner: 379 Svar: 4.280
der er jo snart ikke den ting man ka ikke bliver syg og dårlig af, så ka man risikere at blive smittet med både dit og dat bare ved at kører med bybus,
i de hersens slikboxe i bland selv slik land ka man vel osse risikere at der flyver støv og snask rundt når døren til butikken bliver åbnet og lukket osv osv.
jeg er så osse af den mening at når det drejer sig om fødevarer/sødevare skal der squ passes på hvordan det opbevares og hvem der frå lov at gratte med det.
det var squ bedre i gamle dage hvor man gik hen til slikmutter og købte for en femmer blandet, så blandede slikmutter det for en, se det var tider og hvor fik man meget slik for en flad femmer
nov 2007
Følger: 47 Følgere: 44 Katte: 8 Emner: 44 Svar: 1.030
jul 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 93 Svar: 603
Hun har lige købt 100 nye plasticbøtter, som automatisk lukker sig selv og en skovl til HVER enkelt bøtte, dvs. 100 skovle også.
Skovlene bliver vasket hver aften til lukketid og bøtterne bliver enten vasket hver 2. uge, eller når den er tom.
Men, alligevel hjælper det fanmde ikke særlig meget når små snotunger (og voksne for den sags skyld) bare propper hele hånden ned :s
Og det sker ofte ved os. Hvis jeg står ved kassen og ser det, går jeg simpelthen og beder dem om at bruge skovlen, som jeg ville mene der faktisk er nok af.
Men ja, man skal være opmærksom på sådan noget, men vil så sige det selvfølgelig langt fra er alle steder folk kan finde på at sælge gammelt slik.
De fleste butikker og supermarkeder, kan sende deres for gamle slik, chips, sodavand m.m. tilbage hvor det kom fra og så få noget nyt eller evt. pengene.
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.958
mar 2008
Følger: 3 Følgere: 1 Katte: 1 Emner: 12 Svar: 22
jeg spiser masser af det og jeg bliver ikke syg?
Advarsel.... (Slik)