{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
816 visninger | Oprettet:

Skal jeg være bekymret? {{forumTopicSubject}}

Min kat er kastreret for ca. en måned siden. Det virkede meget hurtigt på ham, for rimelig hurtigt blev han mere kælen og ville faktisk være herhjemme og sove hele natten. Sådan er det kørt lige siden, at kommer hjem om morgenen og sover til aften og så vil han ud resten af natten. Men her de sidste to dage har han slet ikke været hjemme. Kun lige en enkelt gang for at spise og han virkede meget tilbageholden og ville slet ikke snakkes med. Idag er han endelig kommet hjem for at sove og ligger lige nu ved ham. Men han opfører sig anderledes. Han nærmest kaster sit hoved rundt på en underlig måde, og så vil han putte sit hovede hårdt ned i min hånd før han vil falde til ro og jeg må slet ikke gå.

Mens jeg skrev det her farede han pludselig op og begyndte at brumme lidt og lagde sig ned igen.

Tror i han er syg eller måske har haft en slem oplevelse udenfor, eller er jeg bare hysterisk?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skal jeg være bekymret?
  • Thomine
    Thomine Tilmeldt:
    maj 2012

Følger: 2 Følgere: 12 Svar: 177
    #1   8. maj 2014 Jeg havde nok ringet og snakket med en dyrelæge, for det lyder da lidt besynderligt.. : S

Det kunne godt lyde som smerter.. Men det er meget svært at sige.. Katte er jo så følsomme engang imellem. ._.

• #2   8. maj 2014 Jeg synes det lyder som om at han har haft en kedelig oplevelse på hans vandringer.
    Men jeg vil nok alligevel anbefale dig at vende det med dyrlægen, da der jo kan være tale om infektion eller andet.
    Man skal altid reagere hvis en kat opfører sig anderledes end normalt.

Kommentér på:
Skal jeg være bekymret?

Annonce