14. jun 2015
næææ
for et par år siden var der en annonce på guloggratis med en kat som bortgives fordi de skulle på ferie....
men nu har jeg så også mødt en del da jeg var på kv - både godt og skidt, desværre
14. jun 2015
Det er snart ferie og missen er blevet voksen og hverdagen melder sig, den der søde gratis kat er måske ikke så billig, som det så ud til da de fik den.
Men det er da den første hvor jeg høre de vil sende penge med til dyrlægeregningen. ærgerligt jeg ikke lige kender en der er intereseret
15. jun 2015
Boede jeg i eget hus, kunne jeg have fundet på, at tage den i pleje, så kunne den være blevet fikset, jeg har aldrig haft ønske om, at få killinger, for jeg ved de alle ville ende med, at blive her og jeg ville ende som katte dame med 15+ katte så her kommer kun kastrater !
15. jun 2015
Det er da en kedelig situation den katteejer har bragt sig selv og kattene i Måske har hun læst om dem, der opdrætter heeeelt uden problemer i små lejligheder :-S , og har tænkt, at det nok også kunne gå an for hendes katte....
Rimeligt nok at der følger et symbolsk beløb med til at neutralisere for, men jeg er bange for at dette kan virke tiltalende på de forkerte personer
15. jun 2015
Lokalt på et loppe side og har netop sørget for, at man ikke jan se navn og sted, da det ikke skulle være en udhængning, men en bekymring!
15. jun 2015
Jeg syntes ikke at man skal sige at der er mennesker der ikke skulle have dyr (det er der helt sikkert, men ikke i denne situration).
De er ansvarlige nok til ikke bare at sætte katten i en kasse foran et internat, eller hvor man nu kunne finde på. Vi kender ikke deres situration, men jeg er da sikker på de vil katten det bedste.
15. jun 2015
Det kan da være, at der er en god familie, der ønsker at give hende et hjem. Men uha, hun skal være obs på kattehandlere. (CH skulle forresten husere på Sjælland nu).
Men hold op hvor ser jeg bare mange ungkatte til salg i øjeblikket og klassisk for den fleste er at de ikke er neutraliserede og det er jo samtidig ved at være ferietid
15. jun 2015
det sjovest er at de oftes skriver nyt hjem pga allergi
vi havde flere på kv som ringede og brugte denne også. Men de fik oftes mig i telefonen, og oftes var der slet ikke noget allergi. har selv allergi i kraftig grad, og tåler bla ikke hunde.
oftes kom de med den at det jo var aktut, fordi de nu havde en 10 år gammel kat som de faktisk havde haft siden den var 12 uger, og nu lige pludselig kunne de ikke tåle den.
jul 2008
Følger: 57 Følgere: 733 Katte: 12 Emner: 705 Svar: 7.965
for et par år siden var der en annonce på guloggratis med en kat som bortgives fordi de skulle på ferie....
men nu har jeg så også mødt en del da jeg var på kv - både godt og skidt, desværre
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 61 Katte: 4 Emner: 73 Svar: 9.438
maj 2007
Følger: 14 Følgere: 118 Katte: 32 Emner: 58 Svar: 969
Men det er da den første hvor jeg høre de vil sende penge med til dyrlægeregningen. ærgerligt jeg ikke lige kender en der er intereseret
jun 2012
Følger: 25 Følgere: 74 Svar: 262
maj 2012
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.958
Rimeligt nok at der følger et symbolsk beløb med til at neutralisere for, men jeg er bange for at dette kan virke tiltalende på de forkerte personer
maj 2012
mar 2014
Følger: 1 Emner: 11 Svar: 54
maj 2012
mar 2014
Følger: 1 Emner: 11 Svar: 54
De er ansvarlige nok til ikke bare at sætte katten i en kasse foran et internat, eller hvor man nu kunne finde på. Vi kender ikke deres situration, men jeg er da sikker på de vil katten det bedste.
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.958
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 110 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.512
Men hold op hvor ser jeg bare mange ungkatte til salg i øjeblikket og klassisk for den fleste er at de ikke er neutraliserede og det er jo samtidig ved at være ferietid
jul 2008
Følger: 57 Følgere: 733 Katte: 12 Emner: 705 Svar: 7.965
vi havde flere på kv som ringede og brugte denne også. Men de fik oftes mig i telefonen, og oftes var der slet ikke noget allergi. har selv allergi i kraftig grad, og tåler bla ikke hunde.
oftes kom de med den at det jo var aktut, fordi de nu havde en 10 år gammel kat som de faktisk havde haft siden den var 12 uger, og nu lige pludselig kunne de ikke tåle den.
Skal jeg være overrasket ???