1.357 visninger
|
Oprettet:
vænne indekat til at komme ud {{forumTopicSubject}}
hej alle sammen:)
min indekat skal snart vænnes til at komme ud om dagen, men jeg ved ikke og man skal gøre noget bestemt for at vænne hende til det? jeg håber meget i vil hjælpe mig, og komme med nogle gode råd til hvordan jeg kan gøre det! jeg er nemlig ikke så erfaren med det på forhånd tak
i får lige et billede af hende
jun 2013
Følger: 1 Katte: 2 Emner: 6 Svar: 21
jun 2013
men vores have er også indhegnet men hun kan sagtens slippe over
tusind tak for rådet! jeg har nemlig tænkt på det med at hun kan gå i en andens have, jeg er nemlig også lidt nervøs for det
men mange tak!
sep 2011
Følger: 26 Følgere: 27 Katte: 5 Emner: 13 Svar: 612
Derudover skal du huske at når hun først har fået smag for udelivet, så kan hun ikke trives som ren indekat igen.
Mine misser kommer også i haven, og de nyder det i fulde drag! Men jeg har fået sat en stødline op rundt om haven, så de bliver på min egen grund. Så er jeg fri for bekymringerne ved at de vader rundt som de vil
jun 2013
hvor kan man købe sådan noget stødline henne? jeg er nemlig heller ikke så glad for at lukke hende ud på egen hånd
mange tak for rådet
jun 2013
jun 2013
tak for det!
jun 2013
jul 2008
Følger: 57 Følgere: 734 Katte: 12 Emner: 705 Svar: 7.967
lav en løbegård. så ved du hvor hun er henne, og hun bliver ikke kørt ned. jeg har 18 styks og alle går i løbegård, og sådan har det været i 15 år
jul 2012
Følger: 3 Følgere: 26 Katte: 1 Emner: 65 Svar: 1.075
Når det er sagt, så er det slet ikke sikkert din kat vil blive ude kat på den måde at den gerne vil være ude hele dagen og måske bevæger sig langt væk. Min går aldrig nogen steder andet end en tur rundt om huset særlig hvis jeg er med. Hun er stort set altid hjemme. Så lad det være kattens eget valg om den vil være ude eller inde hvis du lukker den ud . Og sørg for at sikre dig at det er i orden med naboer og ikke er farligt med hensyn til trafik m.m. Jeg har en anden kat der har været ude fra den kunne gå selv inden jeg fik den og hun klarer sig godt ude men er også stort set lige omkring haven men der er altid en risiko ved at lukke dem ud. Forleden forsvandt min Sille med en anden stor killing i 4 timer og til sidst var jeg ret nervøs men hun kom så da jeg var ude og kalde hende ind til natten. Du risikerer også møder med andre katte og det er jo ikke altid de kan med andre fremmede katte.
sep 2011
Følger: 26 Følgere: 27 Katte: 5 Emner: 13 Svar: 612
jun 2013
vænne indekat til at komme ud