{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.302 visninger | Oprettet:

Vænne killing til sele {{forumTopicSubject}}

Hej med jer (:
Jeg får min lille nye killing, Amili, (hun kan ses i mine fotoalbums) hjem i Juli månede. Jeg flytter snart i lejlighed, og vil gerne lære hende at gå i sele, så hun kan gå ind/ud i haven som det passer hende når vejret er til det, og ellers kan vi gå en tur med selen på, da hun skal forblive indekat.
Så ville jeg høre jer om, hvornår det ville være bedst at vænne hende til det. Altså en ca. alder ? (:
Og har I nogen gode råd, til den bedste måde at vænne hende til selen ?
På forhånd tak (:
Mvh. Sandra

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vænne killing til sele
  • #1   7. maj 2007 Vil det sige, at når jeg får hende som 12 ugers, kan jeg så allerede begynde der ? (:
    Har nemlig hørt at det var lidt for tidligt ? Men nok bare mig der er galt på den (;

• #2   7. maj 2007 Hejsa...

Vores to Briter, kommer begge ud i sele. Simba var ikke ret gammel første gang han kom uden for i sele, og han var da heller ikke helt tryk ved det. Men vi gjorde simpelthen det, at vi startede med at give ham selen på indenfor, uden snor eller noget i. Når så han havde fået den på, legede vi med mus og bolde sammen med ham. Der gik ikke mange minutter, så havde han nærmest glemt han havde den på.
    I dag skal vi bare sige "gå tur" i en sætning, så kigger han på os, mjaver meget højt, og løber ud til døren. Han elsker det simpelthen! :O)

Held og lykke med det...

• #3   7. maj 2007 Tusind tak for rådene, dem vil jeg klart tage til mig (:

• #4   7. maj 2007 Vi er faktisk ved at lære vores Cazz det nu her! smiley Og hun bliver alligevel snart 2år... hun sys det var lidt irriterende de første gange og rullede rundt med selen på indenfor... Men så gav vi hende den på henne foran altan døren fordi vi vil lære hende at hvis hun skal ud skal hun have sele på (altså når vi får have i næste uge :P) ... Og det har hun faktisk næsten affundet sig med... Vi mangler så bare stadig at prøve at gå med hende i snor...

Held og lykke med det smiley

• #5   7. maj 2007 Går også selv tur med både Qaiser og Zeus, og startede allerede tidligt med det. Tror kun jeg havde haft Zeus i ca. 1 uge da vi var ude første gang..
    I starten tog jeg dem med ud, satte mig ned og lod dem sidde på skødet af mig, når de havde siddet der lidt tid, blev de mere og mere modige og hoppede ned...
    De elsker det begge to...
    Held og lykke med det...
    Knuzz

Kommentér på:
Vænne killing til sele

Annonce