{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Indekat til inde/udekat
  • #1   8. feb 2009 Vores gør det samme. Hun bryder sig aboslute ikk om at komme i snor, og så ud. Ved os tror jeg det er trafikken, bor lige midt i byen og tror simpelthen det er lydene og alt det her "kaos" der gør hun utryg.

• #2   8. feb 2009 Okay, vi bor i en lille landsby, men der er ikke noget at gøre.

• #3   8. feb 2009 Hvorfor skal katten absolut ud?

• #4   8. feb 2009 Hvad skal katten ud for? for hvis skyld? Bliver en rigtig bange kommer den også ud af selen.

• #5   8. feb 2009 Jannie , Hvis det er meningen, at han skal være inde/udekat, så drop snoren. Og lad i stedet døren stå åben de første gange du lukker ham ud, så han hurtigt kan komme ind igen. (vent gerne til foråret)
    Hvis det ikke er meningen, at han skal være ude uden snor, så ser jeg ingen grund til overhovedet at tage ham ud i snor.

Nu med 2 - Freya & Maya **Hun bryder sig aboslute ikk om at komme i snor, og så ud. Ved os tror jeg det er trafikken, bor lige midt i byen og tror simpelthen det er lydene og alt det her "kaos" der gør hun utryg.**

Så I ikke tager hende vel ikke ud i snor mere...

• #6   8. feb 2009 Tak Tinka...
    Den eneste grund er til sommer, hvor jeg gerne vil have vi kan have døren åbent, og have ham i snor. Han skal ikke være ude til daglig, for så skal han være udendøre fra 6.20-16.30 hver dag og det har jeg ikke samvittighed til.

• #7   8. feb 2009 Det ser ud til på profilbillederne, at I har en terrasse, så hvad med en indhegning?... Det er dejligt (efter min mening helt uundværligt) at kunne lade døren stå åben om sommeren uden at skulle tænke på bortløbne katte. Og selv om vores have er lille, så eeelsker kattene at være derude smiley

Jeg har vist ikke så gode fotos af min indhegning, men prøv evt. at søge på Løbegård eller Indhegning under fotoalbums - tror der vil være god inspiration at hente:)

• #8   8. feb 2009 Kanon Tinka...
    Hvor højt er jeres?
    Det kan jo hurtigt laves..

• #9   8. feb 2009 Vi har haft held med min mors katte, at strø lidt brugt kattegrus i haven, så sys den at det er rart og at der dufter godt, hendes har altid vidst hvor de har hørt til. Og så ved de bare at der bor de.

• #10   8. feb 2009 smiley

• #11   8. feb 2009 smiley
    Jeg er glad for, du synes om ideen Jannie. Og er helt sikker på at Pelle vil nyde at komme ud på terrassen uden snor smiley

Vores hegn er ca.190. Hvis kattene skulle klatre op i hegnet møder de en vandret bane hønsenet, så de ikke kan komme videre. (En vandret pind sømmet på hver pæl og så en banehønsenet over fastgjort med kabelstrips)
    Mit hegn er lidt noget klamp, men jeg har set mange eksempler på flot udførte hegn i fotoalbums her på KG, og andre steder (gogl evt. - nogle har lagt vejledninger ud på nettet)

Hvis du kender en handymand, kan han nok hurtigt hjælpe dig med at få sat et hegn op smiley

• #12   9. feb 2009 Ja har godt set hvor flotte de kan være smiley
    Det må jeg igang med at undesøge smiley

• #13   9. feb 2009 Nogle katte "mister evnen til at gå" når de får snor på hehe , mens andre er ligeglade. Min den ene kat bryder sig bestemt ikke om at være ude, og er meget nervøs, så han kommer ikke ud mere. Den anden elsker det.

Jeg har kun haft dem i snor 3 gange på et halvt år....da jeg ikke ønsker at katten skal sidde ved et hvert vindue og miave for at ville ud, det er synd for katten og træls for os.

• #14   9. feb 2009 Tinka - vi har kun prøvet 2 gange med hende som mindre, og 2 gang gik vi til et sted med en masse natur i stedet og var bare ikk hende så det skal hun ikk igen. Den lille har vi aldrig prøvet med. (:

Kommentér på:
Indekat til inde/udekat

Annonce