{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
759 visninger | Oprettet:

Hjælp til p-piller {{forumTopicSubject}}

Hej alle.

Fine holder hyle koncert hjemme og jeg har købt p-piller. Jeg kan bare ikke få hende til at tage dem. Hun er mega stædig. Jeg har prøvet med leverpostej og rejer men hun lugter blot til det og vender fornærmet snuden den anden vej.

Har I nogle gode forslag så der atter kan komme ro i lejeren?

På forhånd tak.

Hilsen mor Camilla

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til p-piller
  • #1   2. maj 2006 Hold hende fast under venstre arm, hvis du er højrehåndet, trykke hende forsigtigt, men bestemt, på kinderne, med venstre tommel- og pegefinger, så munden åbnes, føre pillen ind i bagerste del af munden med højre tommel- og pegefinger - meget hurtigt og holde munden lukket med venstre hånd, indtil du kan se hun har lavet synkebevægelserne.

Hvornår skal hun steriliseres? P-piller er meget farlige for katte, og bør kun bruges i meget kort tid!

Held & lykke!

Potekram.

• #2   2. maj 2006 Det er vist noget med at man ikke må stoppe en løbetid med p-piller, synes jeg at jeg har læst gang på gang herinde.

• #3   2. maj 2006 Der skulle gerne stå på P-pille-pakken hvornår katten må starte med at tage dem. *SSS*

Poteknus.

• #4   2. maj 2006 Øhh ? .. Giffe æder dem bare pga. min mor bare stopper pillen ned i hende smiley og så skal vi bare side og kæle lidt med hende så hun glemmer den pille lidt altså så hun ikke spytter den ud. det hjælper med Giffe. men prøv det. det kan jo være det også hjælper på Fine.

Held og Lykke smiley

• #5   2. maj 2006 Hejsa ang. dine p pille hos din dyrlæge kan du få en pilletang så det er letter at give dem jeg bruger den til den ene af min katte .men du er nød til at vente til hun går ud af løb så sker der ikke noget .men held og lykke til

• #6   2. maj 2006 Se tidligere indlæg vedr. dette emne:
    (link fjernet)

Poteklem.

• #7   2. maj 2006 Ja, og det er billigere i længden at sterilisere, og mest humant for katten, da det er overstået meget hurtigt!

Gitte ===>>

Hvor er du sød! Jeg søgte bare under P-piller i forummet, kopierede siden og satte den ind her.

Men tak, og i lige måde!

Poteknus.

• #8   2. maj 2006 Er du der Camilla? *SSS*

Poteklem.

• #9   2. maj 2006 Helt i orden Gitte. *SSS*

((c: )

• #10   2. maj 2006 Jep jeg er her. Fine skal helt sikkert også steriliseres, men helt ærlig har jeg ikke råd til det pt. Det er den bedste løsning og alle mine andre 3 katte er også blevet kastereret. Jeg ringede til dyrlægen og spurgte om hjælp og de sagde at jeg også kun skulle have disse p-piller som nødløsning og det er det bestemt også. Men dokoren sagde også at jeg skulle give hende piller i 3 dage og dernæst 1 om ugen. Der står også inde i pakken at hvis de er i løbetid skal de have i 5 dage. Derfor er jeg lidt forvirret lige nu. Det er smadder synd for Fine at hun er så frustreret.

Mange bliver nok sure når jeg skriver jeg ikke har råd pt. Det er hårdt med 4 katte og barn på vej. Alle kattende har det naturligvis godt og jeg passer virkelig på den. En uventet sterilisation kan jeg bare ikke lige klare. Der må gå 1 måned eller max 2 før hun er steriliseret.

Jeg håber på mere tilbage melding, tak:)

Camilla

• #11   2. maj 2006 Det kunne være helt fantastisk hvis dyrlægen var sådan. Jeg har dog undersøgt det og det viser sig desværre ikke at være tilfældet.

• #12   2. maj 2006 Hvad koster en sterilisation hos din dyrlæge, alt inklusivt?

Jeg vil gerne låne dig pengene her d. 5. juni (næste måned), og så kan du afdrage med mig. Jeg kan desværre ikke låne dig pengene før, men så skal hun ikke have P-piller i så lang tid! *SSS*

Poteklem herfra.

• #13   2. maj 2006 Jeg forstår ikke hvorfor der er nogen der putter p-pillen i munden på katten, og så holder deres munde lukkede, og venter på at de synker. - Det er da besværligt, og man risikerer at katten spytter ud, og det er virkeligt ubehageligt for katten.
    Jeg tager fat i Dufa, vipper hendes hoved bagover da munden så åbner let af sig selv. Tager fat i overkæben for at åbne munden yderligere, tager p-pillen med modsatte hånd og putter den ned ved halsåbningen over tungen og prikker på den, så den kommer lidt længere ned. Slipper derefter katten og vupti. Pillen er væk, da katten automatisk synker når man prikker pillen ned.

Husk. Øvelse gør mester. ;0)

• #14   2. maj 2006 Jeg har lige undersøgt med manden og vi får hende steriliseret her til 1. juni. Så jeg skal bare bestille tid i morgen. Det er jo fantastisk.

Jeg har også lige fået en pille i hende præcis som Johanna-potemassage beskrev.

Johanna-potemassage: tusind tak for dit dejlige tilbud. Det varmer virkelig om hjertet, at mennesker sådan vil hjælpe.

Lige nu er jeg bare glad for at hun har fået sin 1. pille i sig og hun skal til dyredoktor til juni.

I har alle været smadder søde og hjæpsomme

• #15   2. maj 2006 Ej, du skulle have ventet til løbetiden var ovre! Jeg forstår ikke at du turde give hende den nu, på trods af advarslerne!

Hey - kunne først låne dig penge d. 5. juni... Har I bestilt tid allerede?

Poteklem.

• #16   2. maj 2006 Okay, så lige at I først skulle bestille tid i morgen. *SSS*

Poteklem.

Kommentér på:
Hjælp til p-piller

Annonce