{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
699 visninger | Oprettet:

Angåene p-piller til en kat {{forumTopicSubject}}

Hej jeg har brug for lidt hjælp. Vi har en kat som lige har fået sin kuld nummer 3 med kattekillinger og vi synes ikke at hun skal have flere, så har vi snakket om at give hende p-piller. vi ved ikke hvordan det forgår ved dyr, er der nogle der ved noget om det så må i godt skrive jeres svar

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Angåene p-piller til en kat
  • #2   8. maj 2012 ok. er neutraliseret ikke meget dyrer ved en dyrlæge???.. den kat vi har er en kat som var blevet efter ladt af sine tidliger ejer for 3 år sin, vi har bare taget hende til os så hun får et godt liv. og hun er en staldkat( hun kan ikke bruge en kattebak så derfor er hun en staldkat)

• #4   8. maj 2012 vi boer på en nedlagt landejendom

• #5   8. maj 2012 i længden tror jeg ikke er neutralisering er dyrere end de næste mange år med p-piller;)

• #7   8. maj 2012 Vil kun give de andre ret.. Har i min barndom selv haft en kat der blev syg fordi hun fik p-piller og måtte haste opereres og overlevede da også.. Nogle år senere dødede hun så bare af kræft.. smiley

Kender ikke priserne rundt omkring i Danmark. Bor selv i Malmø og der er det vist billigere end mange steder i Danmark.

Kommentér på:
Angåene p-piller til en kat

Annonce