28. dec 2011 Følger: 7 Følgere: 6 Katte: 2 Emner: 92 Svar: 533
Hunkat - Løbetid - P-piller {{forumTopicSubject}}
Skriver lige angående min mors hunkat....
Hun tog den ind for en måneds tid siden, da den mange dage havde lagt ude i kulden. Hun har spurgt om nogen kender den rundt omkring, og den er ikke øremærket, så nu bor den der...
Hun havde i forvejen en meget sky hankat. De 2 katte har fået det rigtigt godt sammen, og den gamle kat er blevet mere kærlig...
Problemet er nu, katten er i løbetid - Er jeg ret overbevist om. Den mijauver og mijauver og gnider sig op af alt ting... Den holder min mor vågen om natten. Min mor er typen, der siger ting, der ikke passer og overdriver ting. Kan ikke finde ud af hende.... - Hun siger nogle gange, hun har fortrudt, hun tog katten ind, og vil af med den og andre gange, så elsker hun den...
Jeg bliver ked af det, for har hverken plads eller råd til en kat mere. Har sagt til hende, det ikke er kattens skyld, så hun ikke skal være/blive træt af den....
Vi ved ikke hvor gammel katten er, og der er ikke penge til at få den neutraliseret lige nu.
Vil P-piller hjælpe på kattens naturlige adfærd? Kan bare ikke holde til hendes ringen og brokken sig. Hun kan være modbydelig ondskabsfuld - Måske fordi hun mange år har været alkoholiker.... Og nu er syg med sclerose.
Håber ikke I på nogen måde ser ned på mig. Jeg vil bare gerne kunne dæmpe katten lidt, så jeg slipper for usikkerheden, når jeg ikke kan finde ud af min mor.
Jeg har sagt til hende, at hvis hun bare hiver den ud, vil jeg ikke snakke med hende mere - Den gamle kat vil jo også savne den. Hun siger så, når hun ikke er irriteret, at hun aldrig vil af med den.....
Hjælp hjælp hjælp... Hjælper P-piller.
P.S. Min mor forguder og elsker kattene. Hun er bare underlig. Sådan har hun altid været med tomme trusler overfor os børn. Alligevel frygter jeg altid hun gør alvor af sine trusler.
dec 2011
Følger: 7 Følgere: 6 Katte: 2 Emner: 92 Svar: 533
dec 2011
Tak for jeres pæne svar.
sep 2011
Følger: 10 Følgere: 18 Katte: 6 Emner: 30 Svar: 1.015
Jeg istemmer mig koret: Sterilisering er den bedste og på sigt mest økonomiske løsning. Prisen afhænger af dyrlægen.
Vi glemte flere gange at give Minnie P-Piller.
dec 2011
- Min kæreste fik P-piller til sin kat uden konsultation.
sep 2011
Følger: 10 Følgere: 18 Katte: 6 Emner: 30 Svar: 1.015
Hunkat - Løbetid - P-piller