{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Drømmer om en kat mere, men ...
  • #1   28. dec 2013 Altså hun eller han smiley

• #3   28. dec 2013 Han kan sagtens fixes nu.
    En han mere, så leger de på samme måde og gerne på samme alder og nu mens de er mere omstillingsparate smiley

• #4   28. dec 2013 Jeg vil også anbefale to af samme køn . Ellers to som i det mindste er jævnbyrdige i størrelse og kræfter.

• #5   28. dec 2013 Jeg vil også anbefale en dreng, gerne ca samme alder, og helst fixet ved køb, så slipper du og katten for at skulle af sted til dyrlægen, og det vil gøre sammenføringen meget nemmere.

Og du kan nu sagtens få fixet din lille herre. Min dyrlæge ordner dem når stenene er faldet ned (og når de vejer 1kg). Så det kan gøres ret tidligt.

• #7   28. dec 2013 Fra EGEN erfaring kan jeg kun sige at alting vil være lettere hvis begge katte er neutraliseret. Derudover, kan jeg anbefale at man får en kat/killing på nogenlunde samme alder og med samme temperament. Det er bestemt ikke alle katte der er lige aktive, så det vil være synd at finde en kat, der var meget aktiv, hvis din ikke er eller omvendt. Om det er han eller hun er ligemeget, men der vil altid komme en lille "kamp" om hvem der bestemmer mest. Nogle mener at samme køn er bedst, men det er ikke min oplevelse, det er nærmest hip som hap.
    I hvert fald synes jeg ikke at du skal få en mere, før den første er neutraliseret og det samme bør den anden også være inden den ankommer.

• #9   28. dec 2013 momo, hvor ser du at nogen anbefaler at få en kat, der ikke er vaccineret ???

• #10   28. dec 2013 Jeg vil også sige en af samme køn smiley Har selv to hankatte og en hunkat og der er ingen tvivl om at drengene leger bedst sammen, hvor hunkatten ofte synes det bliver lige vildt nok smiley

• #14   28. dec 2013 Det kommer jo også an på hvad DU vil ha i en kat. Der er jo forskel på han og hunkatte.
    Jeg vil anbefale en han, fordi jeg bedst kan lide deres personlighed.
    Og jeg tror to hanner leger bedre.
    Og og og, så vil jeg anbefale at du henter en på et internat. Der er mange stakler der godt kunne tænke sig et nyt hjem og de er neutraliseret, vaccineret og mærket, så slipper du for at tænke på det.

• #15   28. dec 2013 Hej. Tusinde tak for alke jeres svar.

Har idag haft min familie med dyreinternat Tingskoven for at se alle deres fine katte. Stod det til mine børn skulle vi have dem alle med hjem ??????

• #18   28. dec 2013 Jeg drømme reelt set om en whiskas kat - British shorthair i farven silver tabby??

Men de er pt. ikke til at opdrive som killing og min mand han er vist bare mest til "original" udgaven altså gråstribet huskat smiley

Min unger er til alle slags katte smiley

• #20   28. dec 2013 uanset hvilken sød lille kat i kommer hjem med så gør jer selv og kattene den tjeneste at få kastreret den kat i har nu. Den har fint alderen til at få det gjort så den kommer sig hurtigt og i ikke ender med en kat der strinter.

• #21   28. dec 2013 Til at starte med vil jeg sige skynd dig at få kastreret din hankat før han liver kønsmoden (bliver han inden for en måned til to) for så er der stor risiko for at han vil begynde at strinte og ikke stopper igen efter kastrering..
    Og helt sikkert bør du få ham fixet inden køb af ny kat..

Om du vælger en hun eller hankat mener jeg ikke har den voldsomme store betydning, jeg har set alle kombinationer fungere fint, det er temperament og sind der er mest afgørende, så spørgsmålet er nok mere hvilken kat ønsker i..

En hunkat er generelt mere selvstændig og egenrådig end en hankat, en hankat er generelt mere en klister kat og opmærksomhedskrævende..
    Dette er generelt der vil altid være afvigelser, jeg har feks en klister kat der er en hunkat, men det tror jeg hænger sammen med at hun har været forladt...

• #23   29. dec 2013 whiskas katten er enten British eller European shorthair. sidste kaldet for Europe
    og prøv eventuelt killingelisten.dk

• #24   30. dec 2013 Jeg anbefaler typisk en kat af samme køn sådan rent generelt. Der er dog individuelle forskelle, og de er vigtige at se på, men det kan være svært at forudsige det fremtidige temperament helt 100% smiley
    Men generelt så er hankatte til at tumle mere end hunkatte er, især når de er blevet voksne smiley Hunkatte vil typisk hellere lege fangelege smiley

Og ja, alting er meget nemmere hvis kattene er kastrerede. Derfor sælger jeg også alle mine som kastrater, også fordi det er nemmere for køberen ikke at skulle ud og have det gjort smiley

Kommentér på:
Drømmer om en kat mere, men ...

Annonce