Drømmer om ham {{forumTopicSubject}}
Min Figaro blev desværre kørt ned i fredags.
Opdagede ham i min indkørsel ca 6.40 og han var ikke død. Blødte ud af munden,så for op for at vække min kæreste at han skulle slå ham ihjel... Men vi vurderede så at han måske kunne reddes.
Bar ham ind og fik ringet til vagt dyrlægen... Synes det tog en evighed at køre der ud. Kæresten kørte og jeg sad på bagsædet med Figaro og prøvede at få ham til at ligge stille.
Desværre var der flere ting i vejen med ham.
Hans underkæbe var slået skæv,sprængt gane,muligvis punkteret lunge og han var lam i bagpartiet. Dyrlægen nev ham i halen og poterne... ingen reaktion..
For helvede hvor jeg brød sammen... Troede det "bare" var kæben... Så tog den hårde beslutming at få ham aflivet.
Fik ham begravet hjemme i haven et par timer efter...
Men det uhyggelige er,at jeg nu drømmer om ham.
Drømte i nat han ikke var død,men heller ikke levende. Lå med lukkede øjne og logrede med halen samtidig med han spandt. Tænkte i drømmen det var underligt han ikke var fyldt med jord efter begravelsen og at dyrlægen fandme ville have et forklaringsproblem nu det er 5 dage siden han fik sprøjten...
Sgu uhyggeligt at drømme sådan noget!
Har aldrig drømt om mine afdøde kæledyr og der har jo desværre været en del i gemmen årene.
I vågen tilstand kan jeg stadig høre hans kalden. Han lød som en killing og min kæreste har også hørt det...
Håber snart hverdagen bliver normal...
Fuck,hvor jeg savner ham,men mine andre 2 katte ser ikke ud til at savne ham...
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 110 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.512
Min morbror og tante havde også en lang overgang efter de fik aflivet deres mis, som var søster til min store hunkat, hvor de hørte hende når de gik i seng, de kunne høre hende gå over gulvet og hoppe op på vasketøjskurven, men når de tændte lyset var hun der jo selvfølgelig ikke, min tante troede bare hun hørte syner, men efter nogle måneder fik hun nævnt det for min morbror og så fortalte han at han også havde hørt det..
Hmm måske er der mere mellem himmel og jord..
Men en anelse væmmeligt er det jo fordi man ikke ved om det er ens hjerne der spiller en et pus eller hvad det er..
jan 2010
Følger: 13 Følgere: 35 Katte: 4 Emner: 27 Svar: 1.082
Vi havde engang en hund som måtte aflives pga sygdom og jeg sværger på at jeg de næste uger kunne høre ham trippe rundt i gangen og spise af hans madskål. Dengang var vores ældste dreng 4 år og han råbte også hundens navn og løb ud i køkkenet når jeg synes at jeg kunne høre ham spise.
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Annoncer: 1 Emner: 68 Svar: 9.959
Mht. at drømme om død kat, så havde jeg, efter en <b>rædselsfuld</b> aflivning af en kat, et mareridt, der var ligeså rædselsfuld som aflivningen :-(. Tror det er normalt med sådanne drømme, når man har oplevet noget voldsomt chokerende eller traumatisk.
Tror også det er normalt, at man hører kattene, eller fornemmer deres tilstedeværelse et stykke tid efter man har mistet dem. Om de så virkelig ER her på en eller anden måde, eller om det kun foregår inde i os? ... tja...
Trøstekram!
aug 2010
Følger: 50 Følgere: 372 Katte: 4 Emner: 182 Svar: 7.229
Godt at han fik fred når det var så slemt og vær trods alt glad for at han nåede hjem, så I har vished.
Men som de andre siger, så vil der gå en rum tid, hvor du nærmest både kan se og høre ham og hvor du lige skal smide de vaner som I nu har haft sammen.
Det var et grimt mareridt, men det fortager sig.
Du kommer dig over det, men det vil lige tage lidt tid, du skal regne med at der kom et chok oveni.
Føler med dig.
R.I.P. lille mis.
jun 2010
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 4 Emner: 58 Svar: 218
Ikke engang en uge før,om søndagen,blev min nabo s kat kørt ned. Så det ske,som jeg også skrev et indlæg om...
Sgu overvejet at holde mine katte som indendørs nu,men tror sgu det ville blive en fandens masse larm over det
maj 2013
Følger: 1 Svar: 1
Det tager tid, som de andre siger. Jeg er endelig kommet til det punkt, hvor jeg kigger på billeder og videoer af os sammen, og jeg smiler af de gode minder vi havde, i stedet for at blive vred og ked af det.
Husk at minde de gode stunder I havde, og se fremad. Så får du fred i drømmene igen
mar 2012
Følger: 5 Følgere: 5 Katte: 5 Emner: 76 Svar: 919
Drømmer om ham