Kat løber væk {{forumTopicSubject}}
Hejsa
Håber der er nogle som kan hjælpe mig.
Vi flyttede i nyt hus for snart 2 år siden. Før det boede vi kun 3 km væk fra hvor vi bor nu.
Katten har været rigtig glad for at være/bo her og tror jeg stadig den er. Men siden sep. mdr har jeg været nede og hente den 4 gange ved det gamle hus.
Hvorfor løber hun først der ned efter 1 1/2 år??? Det er mig en gåde.
Der nede har hun kun et gammelt hesteskue uden varme og mad. Eller jo hun har mus hehe.
Første gang hun var løbet væk, var hun væk i 14 dage. Jeg viste ikke lige at jeg skulle prøve at køre der ned.
Hun har altid været en kat som godt ka li at være ude, men kommer gerne lige hjem hver anden time for at sige Hej. Sover altid inde om natten.
Så jeg viste bare der var noget galt, den første gang hun ikke kom hjem igen.
Men hvorfor gør hun det? Hun vil jo meget gerne med hjem igen, når jeg henter hende.
jun 2006
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 2 Emner: 17 Svar: 41
Nej vil bestemt heller ikke spærre hende inde for så er hun ikke lykkelig mere.
Jeg har bare haft den tanke at lade hende blive der nede. For hvis hun løber der ned må det jo også være fordi hun kan li det der nede.
Men jeg sys jo det er hårdt for mig så hehe. At jeg ikke har hende her mere. Men skal jo først og fremmest tænke på hende.
Hun vil jo også rigtig gerne med hjem igen. Jeg har så også tænkt på om hun bliver jaget væk, selvom jeg ikke har set andre katte her.
Men hvad sys i jeg skal gøre? Lade hende blive der nede eller hente hende? Jeg vil meget gerne hente hende ;0)
jun 2006
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 2 Emner: 17 Svar: 41
Nej hun kommer ikke selv tilbage. Hun løb væk i onsdags og har lige hentet hende i dag. har været nede og kalde på hende hver dag, men først i dag hun kom frem ( har nok været på musejagt de andre dage)
Hun er øremærket.
Kat løber væk