{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.165 visninger | Oprettet:

annika ..
annika ..
Følger: 1 Emner: 19 Svar: 111

Kattens vægt med hensyn til loppekur {{forumTopicSubject}}

Jeg skal igang med at købe loppekur, men er i tvivl om hvad min kat vejer, og har ingen vægt. - Hun er en main coon, så en større race, men alligevel er hun ikke særlig stor.

(link fjernet)

Hvad tror i hun ca. vejer? Skal jeg købe den til mindre dyr, eller dem til over 4 kg.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af nyt komfur 1.250 kr.
  • Housecleaning work 300 kr.
  • Samle møbler/skrivebord, vitrineskab, sengebord, skuffemøbel 800 kr.
  • Udskiftning af toilet (ikke væghængt). 1.500 kr.
  • Estimering af opgave: Opgravning af småt bevoksning, buske og mindre træer 205 kr.
  • Nye hængsler i dør 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kattens vægt med hensyn til loppekur
  • #1   10. dec 2013 Jeg gætter på at den til katte op til 4 kilo vil passe.
    Men vej hende hellere, så du får korrekt dosis (lån evt en vægt af en nabo, hvis du ikke selv har en).

• annika ..
    annika .. Tilmeldt:
    okt 2011

#3   10. dec 2013 Bedre billede

profilbillede
  • annika ..
    annika .. Tilmeldt:
    okt 2011

#4   10. dec 2013 Okay smiley - men tænker os den til 4 kg

• #5   10. dec 2013 Nu kan man ikke ud fra et billede vurdere hvor meget en kat vejer, og det er ret vigtigt at man ikke køber en forkert dosis loppemiddel, hør dog en eller anden om du ikke lige kan låne en vægt til at veje katten med, så du er sikker på at du får købt rigtigt..

• #7   11. dec 2013 alternativ løsning ville være hvis du en dag lige er i en dagligvare butik, tag en 5kg melpose på armen og slap af føles det nogenlunde som hende er det over 4 kg hvis ikke så forsøg med 2 kg mel og evt en 1kg's sukker oveni. Det er ikke så præcis men hvis det er langt fra 5 kgs vægten er det garanteret, op til 4
    Kg du skal bruge smiley lige et lidt alternativ mulighed. Eller som de andre siger den er lidt nemmere at bank på nabo'ens dør og spørg om du må låne vægten smiley

• #8   11. dec 2013 OG så kan Vægten kan snyde rigtig meget, har en super slank lille killing der vejer 3 kg og min NFO på 5,5 kg. smiley

• #9   11. dec 2013 Jeg ville kun stole på en vægt smiley og ville ingen chancer tage, det er altså gift.

Får den for lidt, kan du lige så godt spare pengene og får den for meget kan det gå galt og blive meget dyrt, eller du slet ikke har en kat mere smiley

Kommentér på:
Kattens vægt med hensyn til loppekur

Annonce