1.051 visninger
|
Oprettet:
Min kat er ikke renlig {{forumTopicSubject}}
Hej Alle katte-elskere
Jeg har brug for hjælp. Min Kat lillemis er ikke renlig, vi har 3 kattebakker fordelt i hele lejligheden. Hun har været ved dyrlæge til tjek og intet er at finde. Hun virker heller ikke til at have ondt. vi har også prøvet forskellige spray så som gå væk kat, men intet hjælper. Hun er fixet. Vi har også en han kat som også er fixet. Tisseriet har stået på siden vi fik hende. Nogen der har nogle gode råd, de modtages med kyshånd??
Hilsen Mette
feb 2010
Følger: 27 Følgere: 28 Katte: 9 Emner: 15 Svar: 5.563
I stedet for spray som gå væk kat, så prøv i stedet Feliway, da det kan være utryghed og dermed duftmarkering.
Hvor gammel var hun, da du fik hende ?
aug 2012
Følger: 1 Katte: 2 Emner: 5 Svar: 25
Tak det vil vi tage at prøve
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 110 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.512
Ja undskyld min tvivl..
Var hun renlig der hvor du fik hende fra????
Er hun indekat eller får hun også lov til at komme ud, og er hun født som indekat eller udekat???
aug 2012
Ja de påstod hun var renlig, men efter som hun ikke var renlig fra dag 1. har jeg min tvivl. Hun er indekat og er født som indekat også. Vi har overvejet at lukke hende ud, men da vi bor op af en stor vej, tør jeg ikke at lukke dem ud af frygt for de bliver kørt ned.
sep 2011
Følger: 26 Følgere: 27 Katte: 5 Emner: 13 Svar: 612
Men jeg forsøgte at fjerne hundekurven og placere en ekstra kattebakke på stedet. Siden da har der ikke været "uheld" nogen steder, og faktisk benytter alle kattene nu helst den nye bakke
aug 2012
sep 2011
aug 2012
sep 2011
Så forsøg at flytte den bakke rundt efter hvor hun sætter sig...
Synes da det er et forsøg værd?
feb 2010
Følger: 27 Følgere: 28 Katte: 9 Emner: 15 Svar: 5.563
Jeg kan se at du har en kat mere. Er han kastreret ? startede urenligheden efter han kom til ?
Hvis bakkerne er lukkede, kan jeg også anbefale dig at tage toppen af mindst en af dem. Hvis hun er lidt usikker, så kan hun blive nervøs over at bruge de lukkede bakker, da hun ikke kan se hvad eller hvem der lusker rundt udenfor. Jeg har selv en hunkat, der blev urenlig på den konto og det stoppede lige så snart jeg tog toppen af halvdelen af bakkerne.
aug 2012
Han er kastereret og det startede fra før han kom til der er kun låg på en af vores kattebakker
jan 2010
Følger: 13 Følgere: 35 Katte: 4 Emner: 27 Svar: 1.081
Held og lykke med det.
aug 2012
Min kat er ikke renlig