{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.051 visninger | Oprettet:

Min kat er ikke renlig {{forumTopicSubject}}

Hej Alle katte-elskere smiley
Jeg har brug for hjælp. Min Kat lillemis er ikke renlig, vi har 3 kattebakker fordelt i hele lejligheden. Hun har været ved dyrlæge til tjek og intet er at finde. Hun virker heller ikke til at have ondt. vi har også prøvet forskellige spray så som gå væk kat, men intet hjælper. Hun er fixet. Vi har også en han kat som også er fixet. Tisseriet har stået på siden vi fik hende. Nogen der har nogle gode råd, de modtages med kyshånd??

Hilsen Mette

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min kat er ikke renlig
  • #1   11. nov 2013 Du skriver ikke noget om at hun er neutraliseret eller ej. Ligeledes heller ikke om det er altid eller "kun" ind imellem.

I stedet for spray som gå væk kat, så prøv i stedet Feliway, da det kan være utryghed og dermed duftmarkering.
    Hvor gammel var hun, da du fik hende ?

• #2   11. nov 2013 Hun er fixet. hun kan sagtens tisse i bakken så det er tit men ikke hver gang. Hun var de uger hun skulle være for at komme fra moderen smiley er det ikke 12 ?

Tak det vil vi tage at prøve smiley

• #3   11. nov 2013 Øhmmmm er det ikke 12 når du stiller et sådan spørgsmål så virker det ikke til hun var gammel nok, for du burde jo vide hvornår hun er født og hvilken dato du hentede hende...
    Ja undskyld min tvivl..

Var hun renlig der hvor du fik hende fra????
    Er hun indekat eller får hun også lov til at komme ud, og er hun født som indekat eller udekat???

• #4   11. nov 2013 Hun var den alder som hun skulle være før hun blev taget væk (Jeg kan i´kke huske hvilken alder de skal have, men jeg kunne da aldrig drømme om at købet en killing som ikke er gammel nok til at blive taget fra moren!!!). hun er 2 år gammel.
    Ja de påstod hun var renlig, men efter som hun ikke var renlig fra dag 1. har jeg min tvivl. Hun er indekat og er født som indekat også. Vi har overvejet at lukke hende ud, men da vi bor op af en stor vej, tør jeg ikke at lukke dem ud af frygt for de bliver kørt ned.

• #5   11. nov 2013 min ene kat begyndte pludselig at benytte min hunds kurv fremfor kattebakkerne i huset for nogle måneder siden. Jeg forsøgte alt muligt forskelligt, uden held. Jeg troede egentlig hun var utilfreds med ikke at kunne gå ind/ud som hun vil, som hun har kunne hele sommeren.
    Men jeg forsøgte at fjerne hundekurven og placere en ekstra kattebakke på stedet. Siden da har der ikke været "uheld" nogen steder, og faktisk benytter alle kattene nu helst den nye bakke smiley

• #6   11. nov 2013 Vi har 3 kattebakker og det har været placeret de steder hvor hun som oftest tisser, men heller ikke det har hjulpet smiley vi har prøvet at skifte grus også smiley men ja uden held.. og som skrevet i sidste kommentar, så har hun gjort det siden hun var killing ..

• #7   11. nov 2013 tisser hun forskellige steder hver gang?

• #8   11. nov 2013 Det er lidt forskelligt hvor hun tisser, lige nu tisser hun de samme steder og andre gange er det forskelligt ..

• #9   11. nov 2013 jeg ville prøve at sætte en ekstra bakke ind selvom du har 3, det er forskelligt hvor mange bakker en kat ønsker, og måske vil hun slet ikke dele!
    Så forsøg at flytte den bakke rundt efter hvor hun sætter sig...

Synes da det er et forsøg værd? smiley

• #10   11. nov 2013 Jeg insinuerer heller ikke at hun var under de lovpligtige 12 uger. Jeg sælger selv killinger som 16 uger, da jeg har erfaret at det giver det bedste resultat. Der er selvfølgelig mange killinger der har det ok med at komme hjemmefra som 12 uger, men der er også nogen, der reagerer "negativt" på sigt.

Jeg kan se at du har en kat mere. Er han kastreret ? startede urenligheden efter han kom til ?
    Hvis bakkerne er lukkede, kan jeg også anbefale dig at tage toppen af mindst en af dem. Hvis hun er lidt usikker, så kan hun blive nervøs over at bruge de lukkede bakker, da hun ikke kan se hvad eller hvem der lusker rundt udenfor. Jeg har selv en hunkat, der blev urenlig på den konto og det stoppede lige så snart jeg tog toppen af halvdelen af bakkerne.

• #11   11. nov 2013 Tak, ja det er da værd at prøve smiley

Han er kastereret og det startede fra før han kom til smiley der er kun låg på en af vores kattebakker smiley

• #12   11. nov 2013 Hvis den altid har været urenlig så er det et spørgsmål om det vil lykkes nu hvor katten er to år men det er selvfølgelig værd at prøve de råd du får her. Altså feliway og sætte kattebakker hvor hun tisser.
    Held og lykke med det.

• #13   11. nov 2013 Tja det har du nok ret i, men jeg prøver nu alligevel smiley

Kommentér på:
Min kat er ikke renlig

Annonce