705 visninger
|
Oprettet:
Min killing sutter {{forumTopicSubject}}
Jeg søger et godt råd:
Jeg har haft min killing i en måned nu. jeg fik hende og hendes søster fra min nabo(hendes søster fik min kusine). De var pludselig dukket op i hans have og alle forsøg på at finde frem til deres ejere/mor mislykkedes desværre.
Lige siden jeg fik hende har hun lige så snart hun bliver træt og vil nusse. så kommer hun hen til mig og begynder at "ælte" og slikke og sutte på min arm.
Hendes søster gør det samme.
Jeg har i forvejen en stor han kat og en lille hund, som hun nyder at lege med.
Skal jeg lade hende gøre det?? eller stoppe hende??
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 61 Katte: 4 Emner: 73 Svar: 9.105
Jeg fik Mitti da han var over 12 uger og han vil gerne puttehovedet ind i Rødes mave pels eller en flap af mit tøj og så ælter han, i begyndelsen bed/suttede han på min hånd eller arm.
nov 2008
Følger: 12 Følgere: 11 Katte: 2 Emner: 9 Svar: 41
Er bare i tvivl om jeg skal lade n´hende blive ved med det.
Synes det er lige sødt, men....
feb 2012
Følger: 15 Følgere: 17 Katte: 2 Emner: 55 Svar: 2.031
men hvis det er noget, der sidder i hendes adfærd, kan det være, hun aldrig stopper.
ælteriet er meget kært men sutteriet kan bliver noget griseri til sidst
(det med at ælte behøves bestemt ikke at være fordi de er taget for tidligt, men sutteriet kan godt have noget at gøre med, at deres mor ikke nåede at sige stop over for dem i forhold til amning og nu bliver de blot ved på noget andet)
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 110 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.512
Jeg syntes ikke du skal stoppe ælteriet, men var det mig ville jeg stoppe den i sutteriet og slikkeriet, du kan vælge at give dem en såkaldt sutteklud/ bamse, hvor det er ok at gøre det, simpelthen ved at når de begynder så lægger du kluden (eller hvad du nu vælger) imellem og stille og roligt så vil de forbinde det du giver dem med det trygge..
Jeg syntes slikkeri og sutteri er noget gris, og det bliver hurtigt træls for os at være våd af kattesavl
Min killing sutter