{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.928 visninger | Oprettet:

Killing der sutter... {{forumTopicSubject}}

Jeg har en veninde der har taget en modeløs killing ind men den har udviklet en af de ting som nu moderløse killinger kan gøre her er min venindes beskrivelse af hvad killingen gør.

Den vil sutte på øreflip, sutte på hage, bide i hage, sutte på næse og bare være i nærheden af ens ansigt når man først begynder at kæle den. Det er helt sindsygt. Vi kan sætte den ned på gulvet 27 gange, den løber op af en og gør det igen og igen og igen. Den er papegøje mis og sidder jeg ved min pc, kan den finde på at hoppe op på min skulder og lægge sig, hvis jeg så giver den opmærksomhed er det den begynder at bliver overgearet og manisk.

Altså det er jo sødt nok, men jeg er bange for at en ny ejer i længden vil finde det rigtig trættende at de ikke bare kan nusse med den stille og roligt uden at den er "your face" .

Og så er det jeg vi hører jer.... er der noget man kan gøre......??
Kan den vokse fra det...??

Hvad er jeres erfaringer...??

Naja

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Killing der sutter...
  • #1   23. okt 2006 Lone.... jeg kan ikke helt huske præsis hvor gallel den er men mener den er omkring 7-9 uger...

Naja

• #2   23. okt 2006 Anyone....?? Slet ikke andre der vil dele...??

Naja

• #3   23. okt 2006 vi har også taget os af en killing han suttede også han var kun 3 uger da vi begyndte og han gjore det også da han var blevet 1 år samme år han blev kørt ned ;o(
    men vi elskede han for det sutterri da det var anderledes og han følte sig mere tryg ved at gøre det.

• #4   23. okt 2006 Jeg har også selv haft sådan en, som hele tiden skulle være oppe i hovedet på én - det var en, jeg fandt, da den har været (formentlig) 10 uger.
    Den var også meget nærgående ved mine andre katte, som efterhånden blev mere og mere træt af den - og det gjorde jeg også...

Jeg skulle så til at flytte til nyt arbejde, hvor jeg ikke kunne have kattene med, så de 2 af dem, iblandt dén, blev givet til et dyreinternat - EFTER jeg forgæves havde forsøgt selv at finde nye hjem til dem.

Jeg kan ikke fortælle dig, hvad man kan gøre ved problemet - ville bare lige sige, at jeg har oplevet det samme...

Mvh
    Line.

• #5   23. okt 2006 Den kan sagtens vokse sig fra det. min gamle kat og Hønen gjorde det begge da de var kommet alt for tidligt fra og der er ingen af dem der gør det i dag, de voksede sig stille og roligt fra det.

Kommentér på:
Killing der sutter...

Annonce