Mis bange for mænd {{forumTopicSubject}}
Min kat, Penny kan virkelig ikke særlig godt lide mænd. Hun skynder sig væk og gemmer sig hvis der er en mand i nærheden.
Hun blev fundet på gaden, alene som 3 uger gammel killing, kom derefter i plejefamilie med andre efterladte killinger og var der indtil hun blev de 12 uger.
Derefter fik jeg hende hjem til mig, hvor hun faldt super godt til sammen med mig og min anden kat.
Men mænd, kan hun virkelig ikke lide. Min mor har passet mine katte hjemme hos hende selv den sidste halvanden måneds tid, fordi jeg er i praktik nede i landet og skal være det til engang i november cirka. Det går rigtig godt, bare ikke når min mors kæreste nærmer sig hende, så skynder hun sig væk. Det er samme problem med andre mænd.
Hvad er grunden mon, og kan man godt noget for at afhjælpe problemet?
Hun har aldrig haft nogen ubehagelige oplevelser med mænd, så vidt jeg da ved.
Tak på forhånd
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 110 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.512
Det kan være der er en mand der har fået gjort noget som har skræmt hende og som nu sidder dybt i hende (det behøver ikke at have være noget personen har gjort i ondskab eller med vilje)
Det kan også være at mænds lidt dybe stemmer skræmmer hende, eller deres måde at komme til hende på..
Jeg tror ikke der er noget som sådan du kan gøre ved det, andet end at lade hende gemme sig hvis hun får den trang, din mors kæreste kan jo prøve at gøre sig gode venner med hende ved altid at have nogle lækre godbidder i lommen som han kaster over til hende når han kommer i nærheden af hende, langsomt vil hun måske kæde ham sammen med godbidder og ikke finde ham så skræmmende mere, men det kræver jo en hel del fra hans side, og det er jo så et spørgsmål om han er villig til det..
Husk godbidderne skal være virkelig uimodståelige og ikke bare hendes vanlige tørkost..
Mis bange for mænd