{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.482 visninger | Oprettet:

Enebarn (killing) {{forumTopicSubject}}

Jeg fik et kuld på 2 killinger, men desværre måtte den ene aflives i tirsdags pga den var fladbrystet og havde vejrtrækningsproblemer. Nu er der så en dreng tilbage på knap 3 uger... Hans mor er god ved ham men mangler han ikke noget killinge selskab ? eller bliver det nok for ham at vi har andre katte der vil lege lidt.. Overvejer at tage 1 el 2 aldersvarende killinger ind hvis nogle manger en mor, da der jo er masser af mælk... Men er det nødvændigt eller er det mig der menneskeliggører ham ??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Enebarn (killing)
  • #2   26. sep 2013 Hvis du kan finde nogen alders svarende killingere vil det helt sikkert være bedst.
    Snakker af erfaring havde også kun en killing han blev godt nok flasket op fra han var 14 dage gammel pga missemor ikke havde mere mælk.
    Han er snart 14 uger men det er tydeligt han mangler selskab selvom missemor leger med ham. Jeg leger meget med ham men alligevel kan jeg se han mangler noget. Vi har 4 katte ialt overvejede på et tidspunkt og få en legekammerrater til ham men der skal også være penge til de alle sammen har det godt og når man har 4 katte og en hund har vi jo en del udgifter hver mdr.
    Men overvejer nu stadigvæk.
    Så syntes du skal prøve at søge efter nogen killingere der har brug for en ammekat.
    For din lille killings skyld.

• #3   26. sep 2013 Synes det lyder som en super god ide at tage et par killinger ind. Vi har oplevet det 2 gange kun at få en enkelt killing, og det er vores opfattelse, at det ikke har været godt for nogen af dem at vokse op som ene killing. De blev så sprængfyldt med energi, og det er ikke rigtig nok med missemor, selvom hun leger med killingen. Vores ville bryde med hende hele tiden, og det gad hun ikke rigtig, så søgte en smule væk til sidst. Enig med christina

• #4   26. sep 2013 Jeg er ked af den måde vi håndterede det hele på her sidst, for når man ser tilbage, kan jeg godt se at han ikke havde nok i det herhjemme, og ved ikke om det kan være medvirkende til at han rendte væk i juli måned, i en alder af 15 uger, selvom vi virkelig gjorde hvad vi kunne for at aktivere ham

• #6   26. sep 2013 I øjeblikket har jeg et kuld på 2 og det er lige i underkanten. 1 er efter min mening ikke godt, da den ikke kan prøve kræfter med nogle der er jævnbyrdige. Jeg har også for år tilbage stået med et "enebarn". Hun blev smæk forkælet af de store og det endte med at hun havde meget svært ved at skifte hjem, fordi hun havde fået lov til for meget og aldrig var blevet sat på plads. Det blev hun så det nye sted og det gik slet ikke.
    Så jeg vil anbefale dig at finde mindst 1 og gerne 2 killinger, så din killing har nogen at spejle sig i.

• #7   26. sep 2013 Find et par killinger i hans alder, som mangler en mor. Tarzan er vokset op med en mor og en bror, og fungere fint. Men kunne forestille mig, at det er bedst, hvis den lille har nogle, at lege med på sin egen alder smiley

• #8   26. sep 2013 Kontakt dit nærmeste internat .... eller Hittekilling.dk og sig du har plads til et par plejekillinger...
    Så hjælper du et par moderløse killinger og du får en glad killing smiley

• #9   27. sep 2013 Hittekilling er kontaktet, så nu må vi se om der kommer søskende til min lille baby

• #11   30. sep 2013 Der er flyttet 2 ind igår. Så der er liv og glade dage ved dem i dag

• #12   1. okt 2013 hvor dejligt smiley

• #13   1. okt 2013 det er ren win-win for alle parter.

Jeg har en lille fis hos ammemor da hun var ene og hendes mor døde. Hun er 5 uger nu

profilbillede
Kommentér på:
Enebarn (killing)

Annonce