Min killing på 3 uger......... {{forumTopicSubject}}
Hej...
Ja min Nimbus har en killing der er 3 uger idag, men den skriger hele tiden... Ja hun har kun den ene killing, men den synes umættelig... den vækkede hele huset her til morgen kl lidt i 5.. så det må siges at være tidligt...
Mit spørgsmål er så om den muligvis ikke får hvad den skal have ved Nimbus eller om den bare er et "forkælet enebarn"??? Killingen Tumle ser ikke forsømt ud og hun vokser lige så godt som de tidligere killinger har gjort....
Skal den have noget andet erstatningshalløj ved siden af mælken fra hendes mor???
Håber nogen kan hjælpe med en løsning... da det godt kan være en smule belastende med sådan en skriger...
Janni.
feb 2005
Følger: 11 Følgere: 10 Katte: 2 Emner: 67 Svar: 761
hvis du begynder at gi mælk ved siden af kan det ske at mor mis tænker " så kan hun sgu beholde den" og går...
knus
dec 2006
Følger: 14 Følgere: 12 Katte: 1 Emner: 6 Svar: 40
Jeg kan faktisk ikke huske hvornår jeg plejer at sætte noget ekstra frem til killingerne, men et eller andet siger mig at de har været omkring 4 uger inden de har fået lov.
Sagen er bare den at Nimbus virker lidt træt af den, lidt som om den siger "tag dig lige lidt af den hva, mit hoved er sku lidt overfyldet" Kan det godt passe eller er det bare mig der tror at hun er sådan???
Ja jeg synes det er lidt svært..... bliver næsten skør af at Tumle skriger.... Puha lige nu sover hun heldigvis lige lidt... så længe det varer...
feb 2005
hvis hun evt er ude på tur, kan du jo tilbyde den lille noget i en sutte flaske.. bare hust at ryste det meget hvis det er pulver du bruger ( vand først så pulver)
men man kan også bruge flydende..
hvis du tænker på killinge foder eller baby cat som er det mindste foder fra royal canin, kan du godt stille det frem, men tror den er for lille endnu..
knus
dec 2006
jun 2006
Følger: 18 Følgere: 16 Katte: 4 Emner: 117 Svar: 1.283
feb 2005
puha ikke alt det der whiskas.
enten kmr som flydende mælk eller pulver fra royal canin..
og så skal det i en katte sutteflaske..
i de bøtter fra royal canin er der 3 gange 100g pulver samt en sutteflaske til ca. 115kr.
mvh sanne
dec 2006
Min killing på 3 uger.........