{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Foder til steriliseret kat
  • #1   29. aug 2013 Under 12 måneder skal den have killinge foder, over skal den have noget hvor 1., 2. og helst også 3. indgrediens er kød

• #3   29. aug 2013 hun er 3 år. Okay måske jeg skulle prøve det. Tak for svar

• #4   29. aug 2013 Hun skal vel have kattemad?

Alle de specialprodukter giver jeg intet for. Se efter noget godt foder med kød i og helst uden korn.

• #5   29. aug 2013 okay det var lidt det jeg tænkte, om det er nødvendigt at give hende andet end det hun er vandt til

• #7   29. aug 2013 Mine katte får mest RC sterilised (det kan de rigtig godt li' og tåler godt, og jeg køber en sæk når det er på knaldtilbud). Men de får også så meget andet almindeligt voksentørfoder, OG vådfoder flere gange dagligt.

Jeg erindrer svagt, at jeg har kigget på fit-varianten og tænkte at det dog var for ringe foder.

• #8   29. aug 2013 Okay jeg må indrømme at jeg ikke har helt styr på det med hvor meget kød i tørfoderet, og det med korn i det. Er der ingen korn i royal sterilised? Hun får en potion vådfoder om dagen også. Tænker også om det er noget opreklameret nogen det med specialfoder

• #9   29. aug 2013 Vi bruger RC sterilised fordi det skulle være godt til katte der ofte lider af urinvejsproblemer, altså det modvirker urinvejsproblemer.
    De elsker smagen og det er rimelig billigt på zooplus.de smiley

• #11   29. aug 2013 De får skam masser af råt kød ved siden af smiley Vidste dog ikke at det var godt til nyrerne smiley

• #12   29. aug 2013 Ja, vådt og råt er vejen frem til at undgå visse problemer hos katte. En vandfontæne kan også gøre, at katte drikker noget mere, og derved undgør samme problemer. Så vi går i livrem og seler. Vi har både vandfontæne og giver vådt 2 gange dagligt. smiley

• #13   29. aug 2013 Jeg tror simpelthen vi prøver det royal canin sterilised. Hun har aldrig haft problemer, men dyrlægen nævnte at vi skulle være opmærksomme på det. Hvis hun tager for meget på og bliver for inaktiv. Synes ikke et halvt kilo er så meget, og hun er stadigvæk meget ude og rende

• #14   29. aug 2013 Hvis du ser tendens til overvægt, ville jeg slet ikke give RC Sterilised, da det er fyldt med spildprodukter.

Eksempel på de første 5 ingredienser i RC produkter til neutraliserede katte:

1: Fjerkræprotein (tørret), lignocellulose, majs, majsgluten-foder, hvede,"
    2: Tørret fjerkræprotein, majs, planteproteinisolat*, majsglutenfoder, lignocellulose

Derimod ville jeg nok snarere fokusere på vådkosten og aktivitet frem for tørkosten.

• #15   29. aug 2013 Hun har taget et halvt kilo på siden 6 juni hvor hun blev steriliseret. Vi giver hende royal canin instictiv i vådfoder. Er det mon ok? Vil du anbefale at vi bare fortsætter med fit, som hun er glad for? Hun vejer 4 kg nu

• #16   29. aug 2013 ser hun overvægtig ud? 4 kg er meget normalt for en huskat

• #17   29. aug 2013 ej synes jeg ikke. hun er mere rund om maven, men synes hun ser fin ud. det synes dyrlægen også i går da hun var til sundhedstjek og vaccine

Kommentér på:
Foder til steriliseret kat

Annonce