{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.171 visninger | Oprettet:

Foder til ny steriliseret hunkat?? {{forumTopicSubject}}

heii der ude (:
idag har min Mittemis være inde ved dr. dyr og blive steriliseret, det gik fint, dog ville hun hverken have krave en klæde på :S så nu må jeg holde lidt ekstra øje mede hende (:
Dyrlægen anbefalede så at hun begyndte at på specialfoder til steriliserede katte. men nu er det jo sådan at jeg også har en anden hunkat på knap 1 år som ikke er steriliseret. det er hun ikke fordi jeg gerne vil have et kul killinger på hende når hun bliver lidt ældre. hvilket foder skal jeg så købe? jeg har ikk mulighed for at skille foderet ad. så jeg tænkte på om foder specielt til indekatte er nok, der er jo også mindre energi i.
Hvad synes i?
Off topic så er hun hel rundt på gulvet smiley jeg får helt ondt af at se på hende

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Foder til ny steriliseret hunkat??
  • #2   3. jun 2013 Det noget sludre, du forsætter bare med at give din kat det den plejer at få, også kan du holde øje med om hun tager for meget på, gør hun det, justere du på de gram hun får om dagen:)

• #3   3. jun 2013 Sludder Luna L smiley

Katte skal have adgang til mad 24/7 ... så ikke noget med at dosere i gram smiley

Liv B
    Du skal gøre som Fruen på Godset har svaret... Masser af råt kød... evt kogt kylling/fisk/indmad... og noget godt vådfoder hver dag.... så holder begge katte sig sunde smiley

• #5   3. jun 2013 G. H - Rigtigt en kat skal have adgang til mad hele dagen lang, men jeg personlig holder stadig øje med hvor mange gram de får, da min ene kat kan spise dagen lang, og så efter længere observation spurgte jeg til råd hos dyrlæge og der hvor køber mit foder. - Dette var svaret jeg fik;) - Og det hjælp, min mis trives, og spiser ikke selv tyk. hehe

• #7   3. jun 2013 Jeg har kun haft kastrater, og har haft en som blev lidt for rund, men vådkost og råt Så meget de lyster skal nok få pillet det af igen, men det nemmeste er jo, at holde det væk smiley
    Jeg bruger kornfrit foder med stort kødindhold, Applaws, Porta 21 kornfrit og Orijen som det tørre og altid serveret i foder aktiverings dimser, morgen og aften får det vådmad og Røde får råt ca hver anden dag, og altid når der er kød i huset, som skal fryses eller laves, bliver der taget fra til Røde,, Birk vil ikke have råt.

Kommentér på:
Foder til ny steriliseret hunkat??

Annonce