Foder til ny steriliseret hunkat?? {{forumTopicSubject}}
heii der ude (:
idag har min Mittemis være inde ved dr. dyr og blive steriliseret, det gik fint, dog ville hun hverken have krave en klæde på :S så nu må jeg holde lidt ekstra øje mede hende (:
Dyrlægen anbefalede så at hun begyndte at på specialfoder til steriliserede katte. men nu er det jo sådan at jeg også har en anden hunkat på knap 1 år som ikke er steriliseret. det er hun ikke fordi jeg gerne vil have et kul killinger på hende når hun bliver lidt ældre. hvilket foder skal jeg så købe? jeg har ikk mulighed for at skille foderet ad. så jeg tænkte på om foder specielt til indekatte er nok, der er jo også mindre energi i.
Hvad synes i?
Off topic så er hun hel rundt på gulvet jeg får helt ondt af at se på hende
jun 2013
Følger: 1 Katte: 3 Emner: 6 Svar: 53
okt 2011
Følger: 5 Følgere: 6 Katte: 10 Emner: 53 Svar: 1.405
Katte skal have adgang til mad 24/7 ... så ikke noget med at dosere i gram
Liv B
Du skal gøre som Fruen på Godset har svaret... Masser af råt kød... evt kogt kylling/fisk/indmad... og noget godt vådfoder hver dag.... så holder begge katte sig sunde
jun 2013
Følger: 1 Katte: 3 Emner: 6 Svar: 53
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 61 Katte: 4 Emner: 73 Svar: 9.105
Jeg bruger kornfrit foder med stort kødindhold, Applaws, Porta 21 kornfrit og Orijen som det tørre og altid serveret i foder aktiverings dimser, morgen og aften får det vådmad og Røde får råt ca hver anden dag, og altid når der er kød i huset, som skal fryses eller laves, bliver der taget fra til Røde,, Birk vil ikke have råt.
Foder til ny steriliseret hunkat??