1.125 visninger
|
Oprettet:
Døde katte på vejen:( {{forumTopicSubject}}
Ja min familie og jeg var i Legoland her forleden og vi kørte så af motorvejen.
På vej derhen lå der så en død kat ude i siden, den var sort med Hvidt, jeg blev meget overrasket og ked af at, det var endt sådan for katten.
På vej hjem ser jeg så en til kat ligge død ude på vejen, tigerstribet og en levende kat på vej over vejen.
Jeg ligger mærke til at der ligger en gård 50-100 meter væk.
Hvorfor har folk katte når de bliver kørt over alligevel?
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 110 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.512
Men det er jo selvfølgelig en risiko man tager når man har fritløbere, lidt ligesom man lader sine børn cykle i skole, der er en risiko, men satser jo på at det går godt, man kan ikke pakke hverken mennesker eller dyr ind i vat, man må blot håbe på at de klarer sig bedst muligt..
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 110 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.512
nov 2005
Følger: 14 Følgere: 12 Katte: 7 Emner: 18 Svar: 222
Mine 3 dejlige drenge blev kørt ned indenfor 2 år og det har simpelthen taget så hårdt på os nu at vi har valgt at få en ny kat som skal være indekat .
Og der skal ingen tvivl være om at vi virkelig elskede vores 3 skønne drenge , det bliver jo ens børn og hele min ene væg er simpelthen lavet til en "minde væg" kun for dem .
Når det er sagt har vores dyrlæge så sent som i dag sagt - Enten kan en kat det med at holde sig fra vejen , eller os kan de ikke ...
nov 2005
Følger: 14 Følgere: 12 Katte: 7 Emner: 18 Svar: 222
sep 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 1 Emner: 31 Svar: 173
Det er jo ikke alle fritløbende katte der bliver kørt over.
Jeg har mistet 1 kat i de 12 år jeg har haft kat. og jeg bor ude på landet og har gjort i 7 år, hvor der køre mange store maskiner, og biler om sommeren, da der er sommerhuse/strand halvanden km fra hvor jeg bor.
feb 2013
Følger: 1 Katte: 2 Emner: 10 Svar: 55
Jeg kender nogen der har haft kat mange gange og tit og ofte blev de kørt ned, til sidst stoppede de med at have kat.
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 61 Katte: 4 Emner: 73 Svar: 9.105
Og de kunne lige så godt blive kørt ihjel på marken.
Jeg har inde katte, fordi det er det jeg må have her og det passer godt til mig fordi jeg er en pivskid det var hårdt nok, at side og vente på om mine teenager kom hjem, det vil jeg ikke vente på med mine katte!
Mine katte har så en lille have, at være i og det er de enormt glade for, at kunne komme ud er helt klart godt for kattene, om det så er frit, en indhegnet have, løbegård eller en altan, ja selv et vindue med net for er bedre end intet
Døde katte på vejen:(