{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.125 visninger | Oprettet:

Døde katte på vejen:( {{forumTopicSubject}}

Ja min familie og jeg var i Legoland her forleden og vi kørte så af motorvejen.
På vej derhen lå der så en død kat ude i siden, den var sort med Hvidt, jeg blev meget overrasket og ked af at, det var endt sådan for katten.
På vej hjem ser jeg så en til kat ligge død ude på vejen, tigerstribet og en levende kat på vej over vejen.
Jeg ligger mærke til at der ligger en gård 50-100 meter væk.

Hvorfor har folk katte når de bliver kørt over alligevel?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Døde katte på vejen:(
  • #1   9. aug 2013 Øhh Man har jo ikke kat for at de bliver kørt ned...

Men det er jo selvfølgelig en risiko man tager når man har fritløbere, lidt ligesom man lader sine børn cykle i skole, der er en risiko, men satser jo på at det går godt, man kan ikke pakke hverken mennesker eller dyr ind i vat, man må blot håbe på at de klarer sig bedst muligt..

• #2   9. aug 2013 Og blot fordi man vælger at have fritløbende katte så betyder det jo ikke at man ikke holder af dem, slet ikke man vælger blot at lade katte udleve sine instinkter og natur..

• #4   9. aug 2013 Giver Heidi 100% ret .

Mine 3 dejlige drenge blev kørt ned indenfor 2 år og det har simpelthen taget så hårdt på os nu at vi har valgt at få en ny kat som skal være indekat .
    Og der skal ingen tvivl være om at vi virkelig elskede vores 3 skønne drenge , det bliver jo ens børn og hele min ene væg er simpelthen lavet til en "minde væg" kun for dem .

Når det er sagt har vores dyrlæge så sent som i dag sagt - Enten kan en kat det med at holde sig fra vejen , eller os kan de ikke ...

• #5   9. aug 2013 Godt sagt C C D smiley ..

• #6   9. aug 2013 Alle mine 3 katte er fritløbende katte, og det bliver min lille flaske killing også, når han bliver gammel nok. og ja der er en risiko ved det, det ved jeg, men den må jeg tage med.
    Det er jo ikke alle fritløbende katte der bliver kørt over.
    Jeg har mistet 1 kat i de 12 år jeg har haft kat. og jeg bor ude på landet og har gjort i 7 år, hvor der køre mange store maskiner, og biler om sommeren, da der er sommerhuse/strand halvanden km fra hvor jeg bor.

• #7   10. aug 2013 Ja:) mine katte er også fritgåene, men at have kat når man bor ved siden af en motorvej, pisser mig alså lidt af (ja undskyld sproget) kattene løber over vejen hele tiden og ja så bliver de ramt.
    Jeg kender nogen der har haft kat mange gange og tit og ofte blev de kørt ned, til sidst stoppede de med at have kat.

• #9   10. aug 2013 Det kan jo være gården var der før vejen kom og så kan man jo ikke bare lukke kattene inde smiley så har man en gård med gårdkatte så ændre man det nok ikke fordi der kommer en motor vej.
    Og de kunne lige så godt blive kørt ihjel på marken.

Jeg har inde katte, fordi det er det jeg må have her og det passer godt til mig fordi jeg er en pivskid smiley det var hårdt nok, at side og vente på om mine teenager kom hjem, det vil jeg ikke vente på med mine katte!
    Mine katte har så en lille have, at være i og det er de enormt glade for, at kunne komme ud er helt klart godt for kattene, om det så er frit, en indhegnet have, løbegård eller en altan, ja selv et vindue med net for er bedre end intet smiley

Kommentér på:
Døde katte på vejen:(

Annonce