{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.681 visninger | Oprettet:

Vil bare gerne dele dette med jer ( Stjal min kat! ) {{forumTopicSubject}}

Hej alle katteelskere smiley

Jeg har en flot hankat der hedder Mio på snart lidt over tre år. (udekat) Han er ude om dagen og inde nogle gange om natten.

Her er der et link til ham:
http://www.kattegalleri.dk/galleri/54745-blanding_af_racer_mio

For nogle måneder siden blev Mio desværre væk, da han ik kom hjem om aftenen som han plejede. Vi ventede til næste dag da vi normalt er vant til at han en gang imellem bliver ude og kommer hjem om morgenen. Men næste morgen var han der ikke? Jeg begyndte straks at lave efterlysning`s sedler op i området hvor jeg bor.
Vi ventede og ventede og der kom INGEN opringninger! Jeg kunn ikke fatte at min lille misser måske var derude og måske sad fast i en kælder eller noget, så jeg gik rundt og kaldte på Mio ved åbne kældervinduer for at se om jeg kunne høre et lille miav... men INGENTING skete! I næsten en hel uge gik vi og var nervøse og vi mistede stille og roligt håbet om min lille misser ikke kom hjem igen :´(

Men efter en uge blev min mor ringet op af en ung dame der havde set en gammel dame tage en kat megen til min op og gå? Og da hun syntes at det så lidt mistænkeligt kiggede hun heldigvis efter hvor damen gik ind med katten henne. Hun fortalte os at der hun dagen efter så efterlysningen ringede hun til os og fortalte hvad hun havde set.
Vi kørte over til adressen som hun havde givet os og kaldte på Mio nede fra gaden af ( da vi ikke vil begynde at banke på og anklage folk hvis det nu ikke var rigtigt)

Men jamen ja hvem hoppede op i vinduet nogle etager oppe og kiggede ned og miavede ned til os? MIO! Vi blev SÅ gladeda vi så ham og min mor gik straks op og bankede på... Der blev ikke åbnet men hun kunne høre at der var nogen derinde, så hun bankede på indtil der til sidst blev åbnet og så stod der en gammel dame og fortalte at det var hendes kat og at hun "altid" havde haft den, min mor kaldte på mio og han kom løbende ud til min mor og min mor spurgte hvorfor hun havde tager ham?

Så begyndte hun at fortælle sandheden: "jamen min kat er lige død og jeg har ikke råd til en ny"

Derefter fandt vi ud af at damen var dement og ikke heeelt vidste hvad hun gjorde.
Derefter gav vi den søde dame en dusør (selvom hun ikke ville have den) og takkede hende! smiley

Men EJ hvor er jeg bare glad for at vi har været så heldige at damen tilfældigvis har set hende tage ham, eller havde vi nok ALDRIG fundet ham igen pyyha en lang historie, men hvor er jeg bare glad for at have fået ham igen!!! smiley

Håber ikke det var for lang en historie smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vil bare gerne dele dette med jer ( Stjal min kat! )
  • #1   6. aug 2013 Dejlig udgang på en historie der kunne have endt meget meget trist..

Det er heldigt at der var nogen der så damen tage katten og finde det mistænkeligt og demed følge efter og give sig tid til at kontakte jer..

Men også en trist historie for damen der er dement og ikke rigtig ved hvad hun gør, jeg håber hun får hjælp, for ellers kan hun jo fortsætte og måske næste gang gør hun skade på sig selv eller hun tager en kat der aldrig kommer hjem og hvem siger hun husker at passe den smiley

Årrhh der er så meget tristhed i den historie, godt denne endte godt for dig, men hvad med næste gang smiley

• #2   6. aug 2013 Ja vi snakkede også med en af min mors gode veninde som havde ( på det tidspunkt) en killing hun gerne ville give væk og tænkt på at vi kunne tilbyde hende den ( da hun passer godt på kattene, Mio blev også passet godt hos hende) men vi ville ikke turde at give hende en killing da vi ikke kendte hende så godt og ikke ved om hun kender til at passe en killing smiley

• #5   6. aug 2013 M: Ej hvor sørgeligt! jeg syntes det er virkelig ærgeligt at nogle så dyrebare liv kan gå tabt pga nogle mennesker! smiley

Martina: Ja jeg er også virkelig glad smiley Jeg tror også at Mio siden er blevet inden for de nærmeste haver haha smiley

Kommentér på:
Vil bare gerne dele dette med jer ( Stjal min kat! )

Annonce