1.068 visninger
|
Oprettet:
TR*Hvil i fred Simba, min elskede skat.*
9. mar 2012 Følger: 5 Følgere: 5 Katte: 5 Emner: 76 Svar: 919
9. mar 2012 Følger: 5 Følgere: 5 Katte: 5 Emner: 76 Svar: 919
Når nu vi flytter. {{forumTopicSubject}}
Hej katte-folk!
Kæresten og jeg stod og skulle flytte d. 1/8, men vi har nu allerede fået nøglerne og flytter derfor på lørdag.
Kattene tager pakkeriet og det hele så flot, de virker ikke spor stresset.
Vi sætter vores feli-way op i det nye hjem en af dagene inden vi flytter ind.
MEN, er der nogle gode fif til at gøre det ekstra behageligt for dem at komme i den nye lejlighed?
Vi har selvf deres yndlings godbidder klar, og lader dem se det hele an. De er indekatte.
jun 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 2 Emner: 6 Svar: 229
Inden i flytter, er det nok også en god ide at holde dem inde, så de ikke smutter.
God flytning
mar 2012
Følger: 5 Følgere: 5 Katte: 5 Emner: 76 Svar: 919
Kattene kommer først derop når alle møblerne er inde og kasserne lige så.
Alt det velkendte som kradsemiljøer og diverse legetøj kommer også frem med det samme.
Hanne J
De er indekatte som jeg skrev i tråden.. Så ingen grund til bekymring der.
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 61 Katte: 4 Emner: 73 Svar: 9.105
Jeg har ikke haft mulighed for, at få alt på plads før kattene kom i det nye hjem, men de blev flyttet ind på et værelse med de gode ting, til der var styr på indflytningen.
Det er rart i har fået nøglerne nu og har god tid
mar 2012
Og ja, det er super dejligt at vi allerede har fået nøglerne. MEN, det er sidste gang jeg flytter om sommeren. Døjer virkeligt med varmen.
maj 2012
mar 2012
Men der hvor vi flytter hen er en spytklat fra havn og strand, så helt dårligt er det ikke
maj 2012
Ja nok i det hele taget er det ikke sjovt, at flytte, altså ikke før det er overstået!
mar 2012
Men det er altid rart at flytte et nyt sted hen
mar 2012
Ingen grund til bekymring..
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 110 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.512
Jeg tror ikke du kan gøre så meget andet end det du har tænkt dig at gøre, og det lyder jo til at kattene ikke stresser over jeres pakken sammen, så hvis bare der er deres velkendte dufte af dem og jer på møbler og tæpper, så skal de nok hurtigt få sat duftmærker på resten
Jeg har aldrig selv prøvet at flytte med mine katte, så jeg er på bare bund, jeg tror blot man skal forsøge at gøre det så stressfrit for kattene så muligt
Held og lykke og give gerne en update på deres reaktion, det vil da være sjovt at høre især for mig som aldrig har prøvet katte og flytning..
mar 2012
Mange tak,det er nemlig en super lækker lejlighed!
Og jeg vil da med glæde opdatere hvordan det forløber sig.
Momo & gaia
Her får kattene lov at benytte sig af hele soveværelset mens vi flytter, så ingen kommer til at rende derind. Vi smider nemlig både seng og skabe ud, og alle flyttekasser står klar i stuen.
mar 2012
Og held og lykke med det nye hjem!
mar 2012
Vi havde heldigvis kasser fra jeg flyttede sidst, + min far har er helt lager i garagen med flyttekasser fra de selv flyttede. Det er rart når fædrene kan forsyne
Jeg er simpelthen så spændt! Det er allerede på lørdag.
mar 2012
Ja, vi valgte selv at sige lørdag. Vi kan simpelthen ikke vente. Og den lejlighed vi har nu ligger i en stue etage, men det er så dårligt isoleret at det er kogende varmt.
Det nye er en tag lejlighed, og alligevel er den dejlig kølig!
Vi har 14 dage til at gøre rent og male det gamle. Men det har min søde kæreste sagt han ordner, så jeg skal bare pakke de små ting ud i det nye
Det er også dejligt at i kan tage det et roligt tempo, og ikke mindst vise hensyn til ny lejer! Da vi flyttede ind her, var der sorte hår i køleskabet og ok snavset i køkkenet
Og i det nye lignede det at de aldrig havde stødt på ovnrens før, men det går lige.
mar 2012
Det er slet ikke til at holde ud når bygningerne ikke er isoleret ordenligt.
Ja, han er skøn
Vi skal også ha' skiftet to døre, det projekt lader jeg min far og kæresten om også
Kan godt forstå i glæder jer! Gad også godt have en altan
mar 2012
Ja, vi har alle vinduer på børne sikring og blæser kørende.
51kvm, men det er med skråvægge som ikke må regnes med, og så er den indrettet så lækkert at den føles dobbelt så stor som de 46kvm vi sidder i nu.
Lige ved centrum, med udsigt til havn og hav på den ene side, og byen smukke kirke på den anden side.
Men vi står skrevet op til rækkehus, så det er blot indtil vi får et tilbud.
Hvad med jeres?
mar 2012
Ja, det er alt for småt. Specielt når man har nogle dejlige katte der kan lige at boltre sig.
Vi har desværre ikke bil, men kan da godt forestille mig at det må være irriterende!
Det er børnesikring der var på vinduerne da vi flyttede ind. Det er sådan en skinne der vidst nok er indbygget i vinduerne, så man kan kun åbne vinduerne 4cm cirka. Og så er de hammer svære at få op, man skal sådan trække vinduet tilbage og presset vedhænget ud af skinnen
mar 2012
Vi har også alkoholikere og narkomaner her. Og vores nuværende boligforening mener det er OK de sidder foran vores blok og drikker hele dagen.. Derudover er der en masse folk med dyr - mest hunde - som behandler dem skidt. Det er slet ikke et rart sted.
Det nye virker fredeligt, så det bliver rart for os.
mar 2012
Mille og Molly har nu været i den nye lejlighed et par timer.
Molly som ellers er standhaftig, var lidt usikker da hun skulle snuse rundt, og Mille som ellers er lidt nervøs og sky kunne ikke kommer hurtigt nok rundt og se og snuse. Men nu ligger de begge og flyder, og lader til at føle sig hjemme. Der er både blevet leget og hygget med godbidder.
jan 2012
mar 2012
maj 2012
mar 2012
jan 2012
mar 2012