{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
947 visninger | Oprettet:

Så nu udvider vi vores missefamilie {{forumTopicSubject}}

Så sker det endelig...............i næste uge starter vi kareten op og drager mod Jylland og når vi ankommer rulles den røde løber ud fordi vi er nemmelig så heldige, at få lov til at køre dr. Magrethe og Gamba til København, fordi de skal flytte ind i et nyt slot.............og vi skal være deres nye botlere.............det bliver for vildt at få de 2 små skønne mislinger hjem..............det bliver ubeskriveligt...........kh. Pia og Kira

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så nu udvider vi vores missefamilie
  • #1   7. feb 2008 Hejsa...

Et kæmpe stort tilykke med dem. Hvor er du bare heldig, de er så dejlige og helt vild lækre, men så får vi vel lov til at følge dem herinde fra ?? smil...

Er slet "ikke" misundelig...også får du 2 af de dejlige missere...snyd...

Så kommer de næste dage nok til at gå rigtig langsom hos dig... Endnu engang et KÆMPE STORT tillykke herfra os...smil...

• #2   7. feb 2008 Kære Pia

Stort til lykke, hvor er du heldig.

Du har virkelig noget at se frem til. Jeg har selv 4 af May-Britts katte og de er alle fantastiske i temperament.

Du har ret, det bliver ubeskriveligt, men går det som det plejer. Så vader kattene ind og føler sig hjemme med det samme, hvilket også er nemmere, når det er to stk. Og jeres hjerter, dem stjæler de med sikkerhed.

Endnu engang til lykke, det er noget af en fangst smiley

• #3   7. feb 2008 Tak for den flotte opbakning................ja jeg kunne ikke længer stå distancen...............det var alt for hårdt kun at skulle sidde og stirre på mine 2 babes gennem computeren......jeg måtte føle og kramme.......og eje....det bliver en stor udfordring...........med racekatte.....jeg er lykkelig forelsket.............nu. Krammer fra Løverne

• #4   7. feb 2008 Åhhh.. gud hvor er jeg dog heldig. De er så smukke de 2, det bliver du helt sikkert glade for. Stort tilltkke med dem smiley

• #5   7. feb 2008 guuuuud, hvor er du dog heldig. gamba er den næst-smukkeste her på KG. et stort stort tillykke, og sikke et held at de to kan følges ad til deres nye familie.

• #6   7. feb 2008 Pia:
    Du kan se frem til en masse aktivitet, for det må jeg sige, at der er forbundet med skovkatte. De er utroligt nysgerrige og deltager gerne i alt, hvad du foretager dig og det er rigtig hyggeligt.

Jeg glæder mig meget på dine vegne, jeg ved, hvordan jeg selv har været ved at revne af spænding, når jeg har ventet på at få mine Na´zyia katte hjem smiley

• #7   7. feb 2008 ooooorh skal du have margrethe !??
    hun er bare den mest fantastiske prinsesse , tillykke med hende smiley

• #8   7. feb 2008 Ja..................man skal passe på med at vente, de gode tillbud ryger først.............vi skal også ud og shoppe nogle lækre ting og et par ekstra senge til paret..........Margrethe skulle nødig beklage sig over at hun ikke sover godt.....skal vi komme i 2 lemosiner med
    til juveler...........(sjovt)............de 2 små diamanter fylder jo godt i kareten............vi takker endnu en gang for de roser i deler ud............krammer fra Løverne

• #9   7. feb 2008 Stort tillykke med familieforøgelsen ;o)

Så kommer der gang i hytten nu..

Held og lykke med de *grimme* troldeunger *G*

Gitte

• #10   7. feb 2008 ææææææææææææææææv !

arjh, du MÅ altså få lavet en mini margrethe til mig når jeg flytter hjemmefra Mai ! :b

• #11   7. feb 2008 det er nemlig det du må :o) haha ..

• #12   7. feb 2008 Ej tillykke. Kan godt forstå du glæder dig.

Held og lykke med dem smiley

Kommentér på:
Så nu udvider vi vores missefamilie

Annonce