{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.680 visninger | Oprettet:

Pasning af sød og kælen kat i juli måned {{forumTopicSubject}}

Hej Allesammen

Vi skal en tur til Grønland i perioden d. 02.07.13-03.08.13, og mangler nogen som kan passe vores kat her i Danmark. Hun er en almindelig huskat på lidt over 1 år, kælen og medgørlig. Alt kattebakke, kattegrus, foder osv. medfølger selvfølgelig. Ved interesse er du/i velkommen til at kontakte mig, så man kan aftale pris og finde ud af alt det praktiske.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pasning af sød og kælen kat i juli måned
  • #1   9. jun 2013 Det alle bedste i kan gøre er at lade hende blive i sit eget hjem... og få nogen til at passe hende dagligt....

Katte bliver stresset af at flytte .... og her på KG har vi alle katte... så det vil betyde at hun også skal forholde sig til andre katte... og bagefter skal hun jo være alene igen, når i kommer hjem....

Der er selvfølgelig også mulighed for at sætte hende i pension... og mon ikke i kan forhandle jer frem til en god pris når hun skal være der i 1 1/2 mdr. smiley

• #3   9. jun 2013 Stakkels kat, hvis ejer bare skrider i halvanden måned.
    Det er noget man skal tage stilling til inden man anskaffer sig et kæledyr - man kan ikke bare tillade sig alt.

Når det er sagt, så find en veninde eller et familiemedlem - og ikke en fremmed. Det virker useriøst!

• #4   9. jun 2013 Vi kan alle få brug for, at få vores katte passet, og jeg mener ikke man skal sige nej til sådan en rejse TR forsøger jo netop at finde en god ansvarlig katte passer, det er nok grunden til hun tænker på nogen som kender til katte.
    Hvis du ikke har venner naboer eller familie som kan og vil passe katten i eget hjem og ikke hos dem selv ( hvis de selv har dyr, må hun have eget værelse) så må du nok finde en pension du kan have tillid til.
    En skam du ikke bor her, for så ville jeg da godt gøre det.

• #7   9. jun 2013 Selvfølgelig skal du da ud og rejse. Hvad med en god kattepension, syntes jeg har hørt om et godt sted, tror at det hed noget med blæsenborg. Jeg prøver lige at finde et link. Her er linket (link fjernet)

• #8   9. jun 2013 momo
    Så vidt jeg husker ville du også transportere din kat rundt smiley i tråden ang bilkørsel.

Ukendt !
    Stakkels kat, hvis ejer bare skrider i halvanden måned
    .
    Vær da lidt nuanceret smiley Underlig måde at give råd på smiley
    Livet stopper ikke fordi man har kat !

Christine

Man kan sagtens rejse når selvom man har har kat smiley

Vil foreslå kattepension,med mindre du har nogle der kan komme og tale og fodre den i den tid du er væk smiley

• #9   10. jun 2013 Hellere en kattepension end en ukendt kattesitter - tænk hvis det var en upålidelig person, der glemte at se til katten :-O. Eller som Jettes datters kat, der blev syg, og kattesitteren ikke opdagede det :-(.
    Når det så er sagt synes jeg, at en hel måned i kattepension er (for) længe smiley

• #10   10. jun 2013 Hvis ikke du har nogle pålidelige venner eller familie der kan passe katten i eget hjem vil jeg klart mene at en pension er bedst for katten, eller også jeg ser du bor i KBH så er der noget der hedder den rene bakke, de passer dyrene i eget hjem.
    http://www.denrenebakke.dk/

Christina N, den pension du linker til er helt klart god, men TS bor i KBH og Blæsenborg kattepension ligger ved Fuglebjerg på Vestsjælland, det er altså et pænt stykke vej at køre, der findes helt sikkert nogle gode pensioner tættere på KBH smiley

• #11   10. jun 2013 Selvfølgelig skal man da rejse! Men der er dælme også forskel på en uge-10 dage eller whatever, end halvanden måned..

Tine - Og jeg ved ikke om du kun læste det halve af mit indlæg, men de sidste linjer går faktisk på de råd jeg kunne give smiley

• #12   10. jun 2013 Ukendt - Det er dog (heldigvis) ikke halvanden måned. Jeg sad også længe for at fatte de datoer, men det er èn måned og en dag: 02.07.13 - 03.08.13

• #15   10. jun 2013 Jeg ville vælge en pension, når det drejer sig om så lang tid smiley Så er du sikker på katten bliver set til hele døgnet.

Kommentér på:
Pasning af sød og kælen kat i juli måned

Annonce