1.680 visninger
|
Oprettet:
Pasning af sød og kælen kat i juli måned {{forumTopicSubject}}
Hej Allesammen
Vi skal en tur til Grønland i perioden d. 02.07.13-03.08.13, og mangler nogen som kan passe vores kat her i Danmark. Hun er en almindelig huskat på lidt over 1 år, kælen og medgørlig. Alt kattebakke, kattegrus, foder osv. medfølger selvfølgelig. Ved interesse er du/i velkommen til at kontakte mig, så man kan aftale pris og finde ud af alt det praktiske.
okt 2011
Følger: 5 Følgere: 6 Katte: 10 Emner: 53 Svar: 1.405
Katte bliver stresset af at flytte .... og her på KG har vi alle katte... så det vil betyde at hun også skal forholde sig til andre katte... og bagefter skal hun jo være alene igen, når i kommer hjem....
Der er selvfølgelig også mulighed for at sætte hende i pension... og mon ikke i kan forhandle jer frem til en god pris når hun skal være der i 1 1/2 mdr.
jul 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 93 Svar: 603
Det er noget man skal tage stilling til inden man anskaffer sig et kæledyr - man kan ikke bare tillade sig alt.
Når det er sagt, så find en veninde eller et familiemedlem - og ikke en fremmed. Det virker useriøst!
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 61 Katte: 4 Emner: 73 Svar: 9.105
Hvis du ikke har venner naboer eller familie som kan og vil passe katten i eget hjem og ikke hos dem selv ( hvis de selv har dyr, må hun have eget værelse) så må du nok finde en pension du kan have tillid til.
En skam du ikke bor her, for så ville jeg da godt gøre det.
nov 2012
Følger: 4 Følgere: 5 Katte: 3 Emner: 1 Svar: 14
aug 2012
Følger: 15 Følgere: 30 Katte: 2 Emner: 127 Svar: 1.750
Så vidt jeg husker ville du også transportere din kat rundt i tråden ang bilkørsel.
Ukendt !
Stakkels kat, hvis ejer bare skrider i halvanden måned
.
Vær da lidt nuanceret Underlig måde at give råd på
Livet stopper ikke fordi man har kat !
Christine
Man kan sagtens rejse når selvom man har har kat
Vil foreslå kattepension,med mindre du har nogle der kan komme og tale og fodre den i den tid du er væk
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.958
Når det så er sagt synes jeg, at en hel måned i kattepension er (for) længe
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 110 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.512
http://www.denrenebakke.dk/
Christina N, den pension du linker til er helt klart god, men TS bor i KBH og Blæsenborg kattepension ligger ved Fuglebjerg på Vestsjælland, det er altså et pænt stykke vej at køre, der findes helt sikkert nogle gode pensioner tættere på KBH
jul 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 93 Svar: 603
Tine - Og jeg ved ikke om du kun læste det halve af mit indlæg, men de sidste linjer går faktisk på de råd jeg kunne give
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.958
feb 2007
Følger: 20 Følgere: 33 Katte: 3 Emner: 154 Svar: 2.847
Pasning af sød og kælen kat i juli måned