Tror jeg blevet snydt for en killing:'( {{forumTopicSubject}}
I dag, skulle havde været den store dag, hvor min lille nye skulle hjem til mig, men nu er kl. 22:15 og har ikke fået killingen.
19:00 tiden i går skrev jeg og spurgte hvad tid hun regnet med at komme med killingen i dag, da hun gerne vil ud med den til mig. - Hvilket var helt fint med mig - God sælger, der vil hendes killinger det bedste, tænkte jeg.
Hørte ikke fra hende, først i dag ved en 15:00 tiden efter jeg havde skrevet en sms, et ubesvaret opkald, og et indlæg på annoncen på dba.dk - får jeg et svar, hvor den lyder på hun ikke har sin bil lige nu, men hun vil vænne tilbage når hun har fået den tilbage.
Skriver så til hende her kl. 21:00 - om der noget galt, siden jeg endnu ikke har hørt fra hende. - intet svar.
Jeg har gået med ondt i maven over det siden jeg ikke hørt fra hende i går, om hun har snydt mig, jeg lagde 150 kr. depositum for killing - men hvem vil snyde en for 150 kr.!?!
Havde så meget glædet mig til den lille nye, været ude og købe foder, hule osv. til den, men nu kigger jeg på det og føler jeg er til grin:'( - burde jeg havde vist det, var der noget mistænkeligt? Men der stadig lille del af mig, der nok stadig håber, på det hele er en misforståelse, og min lille misser kommer hjem til mig. :'( - Men må nok indse at den ikke gør det:(
Ville lige dele min kedelige oplevelse med nogen....
jun 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 2 Emner: 35 Svar: 328
Håber da for dig at det hele bare er en misforståelse og at din lille nye mis kommer hjem til dig imorgen
Krydser fingre
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 61 Katte: 4 Emner: 73 Svar: 9.105
Er det et mobil nr?
Har du adresse på sælger?
Har du besøgt killingen?
Kan måske komme på flere spørgsmål
maj 2010
Følger: 6 Følgere: 5 Katte: 4 Emner: 19 Svar: 140
Det kan måske være hun er flov, og først vil vende tilbage når hun har noget konkret at fortælle dig?
jun 2013
Følger: 1 Katte: 3 Emner: 6 Svar: 53
Ja, det er nemlig et lille beløb, men det var jo et depositum og hun tilbyd selv hun ville aflevere den, hvilket jeg synes var dejligt, så kunne hun også se hvor han kom hen, det ville jeg da gerne have mulighed for hvis jeg havde killinger:)
Med hensyn til politiet, tror jeg ikke de kan gøre særlig meget ved det, eller gider for 150 kr. er også lidt ligeglad med de 150 kr. det lille misser mand, jeg har gået og glædet mig til skulle komme hjem, som jeg ked af ikke at have fået, og i med hun har fået mig ud og købe katte foder, hule osv. i god tro at den ville komme hjem snart. - HVORFOR:'(
jun 2013
Irene: Ja, sidder også selv med krydset fingere.
maj 2012
Hvad skulle hun have ialt? Hvis de 150kr kun er depositum.
jun 2013
maj 2012
Det er bare mærkeligt hun ikke kommer eller ringer, selvfølgelig kan ting gå galt.
Jeg ville nok troppe op på adressen hvis jeg ikke kunne få fat i hende i morgen, og bede om killingen eller pengene tilbage.
jun 2013
jun 2009
Følger: 9 Følgere: 9 Katte: 2 Emner: 43 Svar: 343
maj 2007
Følger: 73 Følgere: 74 Katte: 10 Emner: 59 Svar: 5.741
Håber, at der kommer en god løsning for dig.
ps: Hvordan har du betalt hende beløbet?
jun 2013
- Jeg betalte kontant, da jeg var hjemme hos hende og kigge på killingerne.
maj 2007
Jeg kun råde dig til at troppe op på adressen sammen med en god ven + transportkasse for en sikkerheds skyld.
Gør det om aftenen, så du er sikker på, der er nogen hjemme.
jun 2013
Ja jeg overvejet det, om det er det jeg skal gøre. - Tag ud til hende og få penge eller kat. Men er ikke særlig god til sådan noget
maj 2012
Du kan jo frisk og frejdig komme og sige, ja du har jo problemer med bilen og vist også med telefonen, så jeg ville spare dig besværet og kommer selv efter killingen ;). Så er du da meget høflig og har taget højde for alt, og så har du bare en med hvis høflighed ikke er vejen frem, måske en med bil
sep 2012
Følger: 1 Følgere: 5 Katte: 3 Emner: 43 Svar: 1.243
jun 2013
Jeg har valgt at jeg ikke vil have killingen, uanset hvad. Da jeg vil være sikker på at den killing jeg får, kommer fra en god opvækst, da det vigtigt for en kat adfærd mønstre sener hen, hvilket jeg nu efter denne oplevelse, kan stille spørgsmålstegn ved, om den nu har haft det. Bl.a. Da jeg var derude, var der ingen katte mor, hun fortalte at den døde i deres 6 uge, men er det nu sandt?
Så nu vil jeg prøve se om jeg ikke kan finde en sund dejlig han killing, hvor jeg er mere sikker på den kommer fra en god opvækst, som passer ind til mine to dejlig katte og jeg:) - krydser finger for at jeg aldrig oplever det her igen.:(
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.958
Desuden er det ret usandsynligt, at nogen vil gøre sig til tyv for 150 kr - stjæle fra nogen, de har haft inde i deres eget hjem.
Jeg ville mere være bekymret for, om der var sket et eller andet - fx pludselig sygdom eller ulykke. Eller måske hendes mobil bare er gået i stykker eller blevet væk, eller hun bare ikke har den tændt konstant (det er vi nogen, der ikke har), og synes det må være fint nok, at hun har meddelt, at der pt. er transportproblemer, og har tænkt sig at kontakte dig når der er styr på transporten.
Det <i>kan</i> da være, at der er en anden forklaring end snyd.
jun 2013
Men som *mega* skriver så 150 kr. meget hvis man lover 4 stk. killinger ud til flere.
Hende tlf. er ikke slukket, den går igennem, og har oplevet opkaldet blive afbrudt inden den går på tlf. svare.
Så hun vil ikke snakke med mig, og jeg har ikke på noget tidspunkt løftet tone imens jeg har prøvet at komme i kontakt med hende, tvært imod har jeg prøvet at lyde i mød kommende for vi kan finde en løsning.
jun 2013
dec 2006
(Ja, jeg har altså svært ved at fatte, at nogen virkelig vil gøre sig til tyv og bedrager for 150 kr. - og så på den besværlige måde :-S.)
jun 2013
Så krydser jeg finger for de 4 han killinger har det godt, og får et rigtig godt hjem:)
jul 2008
Følger: 42 Følgere: 40 Katte: 3 Emner: 19 Svar: 482
jun 2009
Følger: 9 Følgere: 9 Katte: 2 Emner: 43 Svar: 343
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 110 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.512
Ja jeg kan godt forstå din undren og syntes det er en klog beslutning at sige nej til killingen under alle omstændigheder..
Håber du finder en sød og nuttet killing
maj 2012
Jeg tror du måske er heldig
jun 2013
Dorthe S: Det havde nu ikke været problemet at de først var salgs klar d. 6 juli - Men der er pænt langt til Århus. hehe:)
Lige en lille opdatering med hensyn til killing søgningen, jeg skal nu ud kigge på ny killing her i dag, også må vi se hvordan det går, det er lille han killing, som er salg klar her d. 1 juli - mor mis er der sammen med hans 6 andre søskende, så det lyder lovende indtil videre:)
Ja, jeg tror også at jeg skal være glad for at jeg måske ikke fik den, men den var ny sød, og frisk da jeg var ude kigge på den. Men det meget vigtig for mig at det er en sund og rask killing jeg får, da jeg har to velfungerende katte jeg har i forvejen:)
jun 2013
maj 2007
maj 2012
dec 2006
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 110 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.512
Tror jeg blevet snydt for en killing:'(