Jeg tror jeg har mistet Kiwi.... {{forumTopicSubject}}
En fra min klasse fortalte mig i dag at hendes lillebror havde set en kat, ikke langt fra hvor jeg bor, der var blevet kørt ned... Hun vidste ikke hvornår det var, eller hvad farve katten var, men hun skulle nok spørge ham...
Jeg er bare ret sikker på at det er min Kiwi... Hun plejede nemlig at gå rundt der hvor han siger der lå en død kat......
:´-( Jeg er så knust... Selvom jeg ikke ved 100% at det er hende... Jeg er bare sikker alligevel......
Jeg snakkede med en der arbejder på falckstationen, og han kiggede i de der skraldespande de har med døde dyr.. de var helt tomme, så der var hun ikke.. men han skulle nok lige forhøre sig ved de andre....
Jeg aner ikke hvad jeg skal gøre... Jeg er så ked af det.. Jeg savner min Kiwipige...
aug 2006
Følger: 22 Følgere: 20 Katte: 4 Emner: 18 Svar: 321
Kan godt forstå, at du er ked af det
Trøstekrammer
dec 2006
Følger: 14 Følgere: 12 Katte: 9 Emner: 87 Svar: 327
dec 2006
jan 2006
Følger: 44 Følgere: 43 Katte: 4 Emner: 5 Svar: 353
Jeg vil xxx alle mine fingre og tæer for at din dejlige pige kommer hjem igen... og at der ikke er sket hende noget. At det bare er demostration,som vi snakkede om den anden dag. Jeg tænker på dig, søde.
jan 2006
Følger: 44 Følgere: 43 Katte: 4 Emner: 5 Svar: 353
Men hvis hun er det, har du jo nok forhørt dig alle de steder du kan...smiler.
dec 2006
Håber at hun kommer hjem igen...
Hun er ikke chippet og tattoveret.. Det skulle hun ha været d. 2. februar.. der skal vi nemlig over med Melvin..
Catlover: Jeg har været derhenne... der ligger ikke nogen..
feb 2006
Følger: 22 Følgere: 19 Katte: 9 Emner: 10 Svar: 89
Har selv prøvet at få katte kørt ned - det er forfærdeligt..
Håber virkelig for dig at det ikke er hende og at hun snart kommer hjem til dig igen...
dec 2006
Ja jeg har også snart mistet mange.. :´-(
Mistede jo min Mango for ikke så længe siden.. Og nu har jeg måske mistet hans mor... Det er ikke til at holde ud.. :´-(
Jeg tror jeg har mistet Kiwi....