{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
877 visninger | Oprettet:

Jeg er blevet mormor :D {{forumTopicSubject}}

kl ca. 23 blev min dejlige lille prinsesse misser mor for sørste gang og det er første gang jeg har været ''med'' til en katte fødsel og det var ubeskriveligt smiley bare det at jeg har haft min misser siden 12 -13 ugers alderen og til nu hvor hun selv er blevet mor :'D det var dog et upser kuld men gør mig bestemt ikke noget smiley hun fik 4 velskabte killinger her til aften :') 1 mørk gråstribet og 1 lidt lysere gråstribet med hvide poter og lidt rødt på sig (tror det er rødt men har ikke kigget nærmere da jeg ikke vil håndtere dem endnu), 1 rød stribet og en som ser lidt sjov ud med striber på hoved men ikke på resten af kroppen så vidt jeg har set og ellers lyse musegrå smiley

det er så her jeg gerne vil have lidt af vide... for self. skal disse små guld klumper have orme kur osv. men hvornår skal de have dem for ved de helst skal have dem inden de fylder de 12 uger hvor de må flytte hjemme fra. og er det ondt at sige at man ikke vil sælge til folk under 20?? og ellers gerne selv vil have lov at sige nej til en køber hvis man ikke føler de er de rette??
og hvordan ser man hvad køn de er i så små størrelser??
nu vil jeg lige lade BuBeL om at håndtere dem selv lige de næste par døgn da det er hendes første kuld men er nu rart nok at vide til den tid smiley

mange tak for svar på forhånd smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg er blevet mormor :D
Kommentér på:
Jeg er blevet mormor :D

Annonce