Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

Belugahval forskrækker lille dreng

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af lampe 350 kr.
  • Toilet løber 1.000 kr.
  • Bosch vaskemaskine gået i baglås. Har prøvet alt i henhold til manual intet virker 1.000 kr.
  • Montering af emhætte 1.000 kr.
  • Skift forlyslygter Opel Karl 300 kr.
  • Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tæger:-/
  • #1   7. jun 2013 Mine katte har også rimeligt mange tæger lige for tiden, men så vidt jeg ved skal de bare falde af af sig selv. Så længe man ikke piller for meget ved dem.

• #2   7. jun 2013 Min hund har haft mange.. Men købte et halsbånd med bioenergi, nu har hun ingen, heller ikke lopper smiley

• #3   7. jun 2013 Katte får ikke tæger. De kan højest få flåter smiley

Tæger lever af planter smiley

Nej, mine katte er indekatte. Derfor får de heller ingen flåter smiley

• #4   7. jun 2013 Det er ikke tæger, det er skovflåter! smiley Men nej, min kat undgår dem smiley det gør min pony så bare ikke...

• #5   7. jun 2013 Af de midler jeg har prøvet, er der intet der virker på flåter...

Og selvom et halsbånd måske kunne virker (tvivler) så kunne jeg aldrig drømme om at give mine katte sådan en dødsfælde om halsen !

Hvis det bare er en enkel eller to, så skal de nok selv falde af... men er der mange, så kan man købe en flåt fjerner (den med løkken er god) og så fjerne flåtene når du opdager dem smiley

• #6   7. jun 2013 G H det er et vedhæng du sætter i halsbåndet, så dødsfælde og dødsfælde... smiley

• #7   7. jun 2013 Jeg finder en del, men typisk kravler de rundt i hendes pels og det overlever de ikke, når jeg har fået øje på dem. Når Flocke har været ude, skal hun da lige aes/nusses når hun kommer ind, og så tjekker vi flåter i samme omgang smiley

• #8   7. jun 2013 Pernille:
    Det er selve halsbåndet hun taler om, hvis dine katte kravler i træer, kan den hænge sig selv!
    Vi havde 2 katte, gik begge med halsbånd udendørs, og de hængte sig selv.
    Få dem hellere øremærket, eller chippet, meget mere sikkert end et halsbånd

• #9   7. jun 2013 Jeg giver et pust af Frontline spray på evnt. tæger, De er døde med det vuns.

• #11   7. jun 2013 Pernille

Det er netop selve halsbåndet jeg mener.... det er livsfarligt for en kat!!

• #12   7. jun 2013 Jeg har ikke oplevet en eneste flåt på mine katte Felis, naivt eller ej. Og jeg har da trods alt haft katte en hel del år, hvor de sidste 6-7 år har været indekatte.

Så nej, mine katte får ikke flåter smiley

• #13   7. jun 2013 Ja, men det er jo et vedhæng du sætter i halsbåndet.. Du kan jo få en af de der halsbånd der selv springer op? Mine katte har ikke halsbånd da de ikke kommer ud smiley

• #14   7. jun 2013 Pernille

Jeg skriver som jeg gør fordi jeg HAR prøvet sådan et halsbånd hvor låsen selv skulle springe op... det virkede også når jeg hev i det... det var endda sådan et elastik et...

Men en dag hang en af mine katte på et espalie hos naboen... og havde naboen ikke set og hørt det... så havde min kat ikke været her idag...
    Der er utallige advarsler og fortællinger om hvor farlige halsbånd er til katte... og ja de burde forbydes ved lov.

Kommentér på:
Tæger:-/

Annonce