1.201 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 17 Svar

efterlysning nu med dusør efterlysning nu med dusør

Min elskede kat firefox har snart været væk i 1 år, og sorgen er stadig stor,
Han er kasteret, øremærket og meget tillidsfuld, jeg har på fornemmelsen at han er stjålet for hverken naboer eller jeg selv har set ham (strejfe eller ligge i vejkantet)
Han er forsvindet fra Gårdevej nær skovlund (nær Ølgod) sensommeren 2012..
Hvis du ser ham eller kender en der har sådan en fin kat som personen har fundet og som er øremærket og kasteret, så gi gerne et prej,

Dusør på 500,- til den der kan sørge for at jeg får min elskede dreng igen

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne murbrokker og træ 500 kr.
  • Samle to Ikea Metod skabe og hænge op over køleskabet 1.000 kr.
  • Kloak i badeværelse er tilstoppet der skal bruges en maskine for at kunne åbne det på da det er s afløb uden vandlås 625 kr.
  • Assemble Ikea cupboard 600 kr.
  • Nedrivning af fliser på badeværelse 1.000 kr.
  • Fjerne byggeaffald 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  efterlysning nu med dusør
  • #1   1. apr 2013 Han minder rigtig meget om min Simba. Er rigtig ked af, at du har mistet ham ):

• #2   1. apr 2013 Jeg savner ham også ubeskriveligt meget så håber sådan at jeg kan få vished om hvorvidt han er død eller levende og isåfald hvor er han er, og hvorfor er han ikke blevet fremlyst og hans oplysninger på hans mærke er korrekte smiley

• #3   1. apr 2013 Håber virkelig du får vished om hvad der er sket. Vi savner også stadig vores ubeskrivelig meget. Der er heller ingen der har set hende, her i vores kvarter

• #4   2. apr 2013 Jeg har delt din efterlysning i et par grupper på Facebook!
    Håber sådan at han kommer hjem igen!

• #5   2. apr 2013 tak skal du ha lotte smiley

Trine nej syntes virkleig der er underligt at de bare svinder som dug for solen, og jeg bor endda langt ude på landet

• #6   2. apr 2013 Ja især når de er mærket, som din var. Det er rigtig underligt. Vores havde halsbånd på med vores nr og adresse. Det kan jo selvfølgelig været faldet af

• Sabine J
    Sabine J Tilmeldt:
    apr 2013

Følger: 1 Svar: 1
    #7   2. apr 2013 Hej en af mine tidligere katte forsvandt også hun var både chippen og øremærket smiley jeg ringede rundt til dyreinternatter og gik på samtlige hjemmesider med fundne katte. Jeg fik i den forbindelse af vide at der var problemer med at nogle mennesker der var ensomme tog kattene til sig og at de i den forbindelse kunne være svære at finde. Jeg ved godt at det er ringe trøst. Men for mig hjalp det da lidt at min kat nok var et sted hvor den er elsket og bliver passet godt. Jeg ledte i godt 14 mdr tjekkede alle krat registret etc væk var og er hun og hun er efterlyst hos dyreværnet , så hvis nogen levere hende ind kan jeg få hende igen smiley

• #8   2. apr 2013 også derfor jeg tror hun er stjålet

• #9   10. maj 2013 Er der noget nyt?

• #10   12. maj 2013 desværre nej smiley

• #11   12. maj 2013 Øv smiley

• #12   10. jul 2013 Hmm jeg tror måske vi har "løst" mysteriet, dog ikke med en kat hjemme, MEN vores kat har ALTID været van til ildere og elsker at lege med dem, vi flyttede så ud på landet, og vi har (ved faldende bestand i vores hønsegård) fundet ud af at der bor en mink i mosen som ligger lige bag vores hus hvor vores kat gerne gik ned smiley
    det er fandeme noget møj smiley

• #13   10. jul 2013 Øv hvor træls. Men kan sådan en mink godt snuppe en kat?

Faldt over din efterlysning da jeg prøvede på at finde ejeren af en kat, den lignede dog slet ikke din. Men din kat ligner til gengæld den killing vi købte for fire måneder siden oppe ved Ølgod der sjovt nok har samme farve og som også hedder Firefox. - Dog er det en killing efter et par Main Coons, så det har desværre ikke nogen sammenhæng. Men det var lidt pudsig alligevel.

Håber ikke det blev enden på din historie med Firefox og skal nok holde øjne og øre åben for sådan en flot mis rundt omkring.

• #14   10. jul 2013 Når han er van til ildere (også de store af slagsen) så tror jeg desværre at npr en mink kan snuppe en fuldvoksen moskus and så har den intet problem haft med at tage min firefox han var ikke en af de største katte smiley

• #15   10. jul 2013 Øv altså. Det er jeg rigtig ked af at høre. Det lyder til du er ret sikker på det er sådan noget der er sket

• #16   10. jul 2013 Ja for jeg kan virkelig ikke greje det anderledes inde i hovedet, for når han er så van til ildere og minken er så fræk at den spasere gennem vores have til trods for vores kæmpe hund. så kan jeg ikke se hvad der ellers skulle være sket for han er efterlyst i hele området og ingen har set ham :S

• #17   10. jul 2013 Ja for synes jo, at nogen burde have set noget ellers. Han var jo mærket, og det hele

Kommentér på:
efterlysning nu med dusør

Annonce