423 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 2 Svar

EFTERLYSNING EFTERLYSNING

Min dejlige Pølle-mis forsvandt fra min lejlighed natten mellem lørdag og søndag d. 15.1.2012 og har været væk siden. Det er i Aarhus C i Regenburgsgade nær krydset ved Ringgaden/Silkeborgvej samt sygehuset i Tage Hansens Gade.
Han har været væk een gang før, men kom hjem allerede få timer efter, og nu har han været væk i næsten 4 dage, så jeg er ved at være ret bekymret, da han ikke er vant til at færdes ude.
Det er muligt at kalde ham til sig, da han er meget kælen og kontaktsøgende og givet vis er meget sulten på nuværende tidspunkt.
Jeg håber alle, der bor i området, eller kender folk i nærheden vil holde øjne og ører åbne, da jeg savner ham rigtig meget. Og jeg er bange for, han ikke kan finde hjem.

Hvad er jeres erfaringer med løsslupne katte i midtbyen? Kan de finde hjem??

Hilsen Laura

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hænge vinreol op 350 kr.
  • Ny stikkontakt, der skal bores i væggen 600 kr.
  • Samle legetårn undendørs 1.000 kr.
  • skift fuger i badeværelse 2.000 kr.
  • Fjern ukrudt. 700 kr.
  • Rengøring - 32kvm 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  EFTERLYSNING
  • #1   19. jan 2012 har du efterlyst ham ??? altså hvis han er mærket ved dansk katte register ??? også ring til alle dyrlæger i nærheden, måske sætte billeder op af ham med evt dusør

ikke for at være pessimist men uha det er farlig trafik.... håber godt nok han klarer den smiley

• #2   19. jan 2012 Jeg har gjort alt efter forskrifterne - lige bortset fra at huske at få ham mærket inden han løb væk smiley
    Ja det ER farlig trafik, men tror faktisk ikke han løber ud på vejen. Den er alt for befærdet til, han tør. Jeg tror nærmere han bliver inde i de områder, hvor han kan gemme sig.

Kommentér på:
EFTERLYSNING

Annonce