1.006 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 14 Svar

Efterlysning :( Efterlysning :(

Hej.
Står i en rigtig træls situation. Vi gik i seng i går aftes, men min kæreste glemte at lukke et vindue, så nu er vores don sphynx løbet væk smiley vi opdagede det i morges, han har formentlig været ude hele natten, da han lige så snart han øjner sig en chance, smutter.. Han er IKKE kastreret. Han er lyserød med to blå øjne og vil rigtig gerne snakke. Han har et halsbånd om halsen(dem der som går op ved 2 kg) hvor der står Spookey på, mit navn, telefon nr og adresse. Han er chippet, men har ikke nået at få ham omregistreret endnu. vi savner ham meget.
han er løbet væk fra Almtoftvej 8620 Kjellerup.

Mit nr er; 30 69 52 55.

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hænge vinreol op 350 kr.
  • Ny stikkontakt, der skal bores i væggen 600 kr.
  • Samle legetårn undendørs 1.000 kr.
  • skift fuger i badeværelse 2.000 kr.
  • Fjern ukrudt. 700 kr.
  • Rengøring - 32kvm 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Efterlysning :(
  • #1   13. jul 2013 Ej, Den lille snut:( håber virkelig i får ham igen, held og lykke med finde ham.

• #4   13. jul 2013 Bliver så umådelig tris at folk igen igen ikke husker at katte sikre deres vinduer når de har indekat, det er da ikke raket videnskab..

Jeg håber du finder din søde sphynx igen, og meget snart, så den ikke kommer til skade ved solen eller andet, jeg anbefaler det samme som Lotte og Sabrecats..

• #5   13. jul 2013 Vi har kun et vindue åbent af gangen, da vi ellers ikke kan holde øje medvinduerne. Det er kun terassedøren vi har net for pt. Og ja det er ikke raketvidenskab..

Tidligere ejer er kontaktet i formiddags og forberedt. Han er meldt savnet ved den lokale dyrlæge, dyrenes beskyttelse, fakta, rema mm. En af naboerne så ham i deres garage kl 8 i morges, men siden da er der ingen der har set ham.. Solen skræmmer mig ikke halvt så meget, som tanken om nogle børn i byen der fanger katte og skære i dem, ødelægger deres knurhår, haler ører mm.. smiley

Kælderdøren står åbent, hvor vi også har lagt hans kasse hvor der er et velkendt tæppe i.

• #7   13. jul 2013 Vinduerne er kun åbne når vi er i stuen.. Den eneste grund til han er sluppet ud er fordi vi glemte at lukke dem, ikke fordi vi ikke holdte øje, men det kan også være komplet lige meget, bare han kommer hjem igen.
    Vil da være mere ked af han mangler lidt øre, hale eller er skåret op end hvis han er forbrændt..

• #8   13. jul 2013 men igen, kan være lige meget, bare han kommer hjem igen..

• #9   13. jul 2013 Ud nu og i nat og kalde. Lytte og kalde. Lys med lommelygte. Helt ned på maven og lys ind under alle buske, rodebunker, biler. Kig ind i div haver. Han kan sidde og kigge på jer uden at reagere, da han er bange. Gør det hver dag. En masse opslag med stort billede. Tal med alle mulige mennesker i møder. Han er heldigvis let at kende smiley Hæld brugt grus tæt ved vinduet.

• #10   13. jul 2013 Mest sandsynligt har han søgt ly i løbet af dagen hvor fremmede folk larmer. Derfor ud og rasle med godbider og kald på ham i nat. gerne efter midnat når de fleste folk er hjemme. De gange mine har været længere tid væk end normalt kommer de gerne stolt hjem kl 1-2 om natten. Det er tydeligt at de har følt sig utilpas, fundet sig et gemmested også ventet på stilhed

Held og lykke!

• #11   14. jul 2013 Han er hjemme!! En sød lille pige sad på vores trappe med ham i et bur da vi kom hjem fra gåtur/ledetur med hunden.. Han er ok, men meget skræmt

• #12   14. jul 2013 Tillykke! Dejligt at hører!

• #13   14. jul 2013 Hvor er det godt at høre at han er hjemme i god behold smiley

• #14   14. jul 2013 Det var rigtig godt at hører han kommet hjem igen:)

• #15   14. jul 2013 Det er dejligt at læse han er hjemme igen.

Åbne vinduer selvom i er i stuen duer ikke - det er et nu så er katten ude. Få lavet nogen netvinduer så I kan få luft og være sikker på katten holdes inde

• #16   16. jul 2013 Lis. Ved udmærket godt det ikke var en holdbar løsning, derfor fik vi lavet netvinduerne færdige i går og de er også sat op smiley

• #18   17. jul 2013 Ja, det er også bare for dårligt og dumt af os at vi blev ved med at udskyde det.. men ja, man bliver klog af skade smiley

Kommentér på:
Efterlysning :(

Annonce