til alle opdrættere på KG.. {{forumTopicSubject}}
Jeg er startet som opdrætter af norsk skovkat, har fået mit første kuld killinger, de er ved at være store nu. det har været den dejligste tid man kan ønske sig.
NU er tia reseveret og det gik op for mig at de ikke skal bo her for evigt- hold op hvor er det trist, må indrømme jeg blev rigtig ked af det da det virkelig gik op for.
vil helst beholde dem alle, men det kan man jo heller ikke.
hvordan klare i at sælge jeres killinger??
bliver det nemmere med tiden??
for nu er jeg da blevet helt bange for om jeg ville kunne klare at skulle ta imod et kuld mere og så sælge :o(
man har jo selv gået og fulgt mores graviditet, taget imod killingerne ved fødslen, stået op og kigget til dem så snart de siger en lyd osv. det er jo ikke noget man bare lige skiller sig af med igen..
ja undskyld jeg sidder her og bliver helt sentimental altså hehe
men hvad gør i for at "lette" smerten? og ja bliver det nemmere med tiden?
dec 2004
Følger: 242 Følgere: 200 Katte: 17 Emner: 69 Svar: 3.127
jun 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 1 Emner: 1 Svar: 178
Derfor afleverer vi altid vores killinger i det nye hjem. Både for killingens skyld, så den har noget kendt med, men lige så meget for vores skyld. Så sidder man ikke derhjemme med tvangstanker om hvor ked af det den lille kan være, men har i stedet set den i sit nye hjem med høj haleføring, allerede elsket og beundret.
Den dag jeg ikke bliver ked af at aflevere mine små, er den dag jeg ikke laver flere. For så har jeg ikke hjertet med i det, og så kan jeg lige så godt samle på glansbilleder.
okt 2006
Følger: 19 Følgere: 17 Katte: 2 Emner: 111 Svar: 642
de har ventet på den rette kat så længe så jeg ved det ikke er et impulskøb, de har spurgt ind til en masse som gør at jeg kan hører de virkelig ved hvad de gør og ved hvad det handler om osv.
de er ikke en af dem der køber en kat og lukker den ud når de tager på ferie og BARE køber en ny når de kommer hjem osv (hader de mennesker)
men stadig jeg har gået og set bine blive tykkere og tykkere, mærket hver aften hvorden de sparkede i maven, taget imod dem da de blev født, fulgt dem i hvordan de klarede sig og set hvordan de har ændret sig til at være de perfekte killinger hehe :o) og så skal de flytte :o( puha det er altså ikke nemt.
og da tia blev reseveret overvejet jeg i et split sekundt om man ikke skulle beholde dem alle sammen.. men det går jo ikke.
tror ikke jeg kan undvære den "larm" de laver når de tumler rundt og leger, undvære at have 3 killinger med på toilet når man er i bad hehe, så snart man går i køkkenet står de der alle sammen +bine og snakker løs i håb om de kan overtale mig til at gi dme lidt :o)
de sover salle sammen i sengen 3 killinger + bine og mig, der bliver jo helt tomt nu :o(
og alt deres legetøj købt specielt til dem ud fra deres personlighed og hvad de bedst kan li, skal det nu bare stå der i stuen og blive støvet..
sidder her og begynder at tude, kan slet ikke se hvordan jeg kan sælge dem.
okt 2006
okt 2006
men bine er også godt træt af dem nu hehe så det bliver også dejligt at få hende "tilbage" hun har jo været så optaget af hendes killinger hun næsten ikke har tid til mig jo hehe (hun er en pylre mor hehe)
det er også mit første kuld og er nok mest bange for at dem man sælger til som man er 100% sikre på er de rigtige osv måske ender med ikke at være det eller hvis de cutter kontakten så jeg ikke kan følge hvordan det går osv, det er jeg så bange for.
jeg tænker også at jeg er jo i det mindste heldig at jeg har haft den gode tid med killingerne, den kan ingen anden få da de jo bor hos mig i den periode hvor de udvikler sig osv :o)
og hvis jeg beholdte dme alle ville der ikk være plads til jeg kunne få et kuld til næste år jo :o) og det er nu så dejligt at have de killinger hehe.
men ja er bange for om det er for hårdt, altså om jeg kan holde til at skulle igennem det igen, at sælge sine små babyer :o)
okt 2006
men stadig det er ens lille baby hehe.
til alle opdrættere på KG..